همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که تاکتیک برخی از منتقدان این است که رییس جمهور را عصبانی کنند، به رییس جمهور توصیه کرد که برخورد انفعالی با منتقدان نداشته باشد.

ايسنا نوشت: علی مطهری در ارزیابی خود از اظهارات اخیر رییس جمهور و اقدام نمایندگان مجلس برای رسیدگی به این اظهارات گفت: رییس جمهور باید سعه صدر و تحمل بیش‌تری داشته و برخورد انفعالی با منتقدان نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاکتیک برخی از منتقدان این است که حرفی را مطرح کرده و رییس جمهور را عصبانی کنند،‌ سپس ایشان هم در مقابل، واکنش تندی نشان دهد و بعد دوباره آن‌ها پاسخ دهند و همین سیر ادامه یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اظهار کرد: معتقدم رییس جمهور باید از کنار بسیاری از انتقادها بگذرد و گاهی بهترین پاسخ سکوت است.

مطهری تصریح کرد: روش اسلامی و سیره امیرالمومنین(ع) در دوره خلافت هم این‌گونه بود که تحمل و سعه صدر زیادی در مقابل منتقدان و مخالفان داشتند.

وی در عین حال چند جمله روز گذشته رییس جمهور را چندان مناسب ندانست و افزود: این جملات خاطره آقای احمدی نژاد را زنده کرد. البته عده ای سخن ایشان را تحریف کردند. مثلا یکی از روزنامه ها از قول رئیس جمهور در صفحه اول تیتر زد: "بروید به جهنم" یا دیگری نوشت رئیس جمهور منتقدان را به جهنم دعوت کرد، در حالی که ایشان گفتند اگر از مذاکره می هراسید به جهنم، یعنی اهمیتی ندارد. البته همین سخن هم نباید گفته می شد اما ما هم نباید معرکه بگیریم و این موضوع را علم کنیم، مسائل مهم‌تری در کشور وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با بیان این‌که مهم ترین نیاز ما وحدت ملی است، اظهار کرد: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و با توجه به مشکلاتی که در داخل کشور و منطقه وجود دارد به حل مشکلات مردم و منطقه بپردازیم.

کد خبر 268697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha