همشهری آنلاین: مسابقه فیلمنامه‌نویسی «پروانه‌ها» به منظور آشنایی با استعدادهای برتر نوجوانان، همزمان با برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ۲۱ استان برگزار می‌شود.

کودکان-هنر

به گزارش مهر، مسابقه فیلمنامه نویسی «پروانه‌ها» در بخش «جوانه‌های امید» ویژه نوجوانان 12 تا 19 ساله با محوریت مولفه‌های بومی و اسلامی برگزار می‌شود و به ایده‌ها، طرح‌ها و فیلمنامه‌هایی توجه دارد که منبع الهام‌ بخش آن‌ها، «فرهنگ و ادبیات»، «آداب و رسوم»، «آئین‌ها، قصه‌ها و افسانه‌های محلی و بومی» باشد.

فیلمنامه‌های ارائه شده برای ساخت فیلم کوتاه در قالب‌های ساختار زنده، پویانمایی و عروسکی پذیرفته خواهد شد و هر یک از نویسندگان می‌توانند یک یا چند طرح (قصه) یا فیلمنامه ارائه دهند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت فرم درخواست شرکت در «مسابقه فیلمنامه‌نویسی پروانه‌ها» به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه مراجعه كنند و یا تماس بگيرند.

استان‌های برگزارکننده حشنواره در بخش استانی عبارتند از آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان.

بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 11 تا 14 مهر ماه در اصفهان و همزمان در 21 استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 268469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha