همشهری آنلاین: باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی در چهل و نهمین نشست خود فیلم سینمایی «امروز» آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی را نمایش داده و با حضور عوامل و منتقدان به بررسی آن می‌پردازد.

پوستر فیلم

به گزارش فارس، این نشست با حضور سیدرضا میرکریمی، کارگردان فیلم، شادمهر راستین، نویسنده، دکتر شهاب اسفندیاری، منتقد و سعید قطبی زاده، مجری - کارشناس، دوشنبه 20 مرداد ساعت 16:45 در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

فیلم «امروز» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و شبنم مقدمی سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

همچنین فیلم «امروز» توانست در دو بخش نقش اول مرد و بهترین فیلمبرداری نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود.

«امروز» روایت داستان یونس، راننده تاکسی کهنه‌کاری است که در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین این فیلم برعهده رضا میرکریمی است. وی و شادمهر راستین نویسندگی این اثر را برعهده دارند.

پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی و حسام محمودی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

رضا میرکریمی ساخت فیلم‌هایی چون «یه حبه قند»، «به همین سادگی»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «اینجا چراغی روشن است»، «زیرنور ماه»، «کودک و سرباز» و ... را در کارنامه‌ هنری خود به ثبت رسانده است.

علاقمندان برای عضویت در باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی، دریافت بلیت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این نشست می‌توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.

کد خبر 268218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha