همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه حسین معدنی یکی از چهره های با اخلاق و اثرگذار در ورزش والیبال بود که مورد احترام و توجه تمامی بازیکنان تیم ملی نیز قرار داشت، گفت: فقدان معدنی خسارتی جبران ناپذیر برای والیبال کشور است.

کواچ معدنی

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی از دست دادن حسین معدنی را به خانواده بزرگ والیبال تسلیت گفت و افزود: شروع بیماری و درگذشت این مربی ارزشمند والیبال در عرض 20 روز اتفاق افتاد و انتظار آن را نداشتیم.

وی تاکید کرد: برای حسین معدنی حتی ویزای آمریکا گرفته بودیم که همراه تیم ملی به اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه به آمریکا اعزام شود ولی گویا مشیت خدا چیز دیگری بود و باید به اراده خداوند راضی باشیم.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به روند رو به رشد والیبال ایران گفت: تمامی خانواده والیبال در این موفقیت‌ها نقش داشتند. جا دارد که از زحمات مرحوم حسین معدنی نیز تشکر کرد که از سال 2008 با تیم ملی والیبال ایران همکاری کرد و زحمات او در ابتدای امسال در آماده سازی تیم ملی فراموش شدنی نیست.

داورزنی افزود: والیبال ایران در برنامه‌های خود به حضور در المپیک 2016 و حتی صعود به مرحله دوم این مسابقات می‌اندیشد، اما باور دارد که می‌تواند حتی روی سکوی بازی‌های المپیک بایستد. والیبال ایران در المپیک 2016 با کواچ به عنوان یک پدیده ظاهر خواهد شد.

وی گفت: والیبال ایران به نمایندگی از سوی 75 میلیون ایرانی در رقابت‌ها شرکت می‌کند و طبیعتا کسب هر مقامی می‌تواند احساس غرور ملی را به ارمغان آورد. اشخاص در دراز مدت از یادها می‌روند اما موفقیت‌های والیبال، نام ایران را زنده نگه می‌دارد.

رئیس فدراسیون والیبال در باره ناکامی تیم ملی در دو بازی نهایی ایران در لیگ جهانی گفت: مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی بسیار نزدیک به هم برگزار شد و تیم‌ها با کوچکترین اشتباهی مغلوب می‌شوند.

وی گفت: برای حل این مشکل باید تلاش کنیم و به همین دلیل از قبل تصمیم گرفتیم چند بازی تدارکاتی با تیمی مانند آمریکا برگزار کنیم تا بازیکنان تجربه بیشتری کسب کنند. البته نبود بازیکنانی مانند شهرام محمودی و حتی نبود مرحوم حسین معدنی به عنوان مربی در ناکامی تیم ایران در بازی‌های پایانی لیگ جهانی بی‌تاثیر نبود.

وی در باره حضور تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان نیز گفت: تیم ملی چهارشنبه راهی آمریکا خواهد شد تا خود را آماده مسابقات جهانی کند. تلاش می‌کنیم در مسابقات قهرمانی جهان در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گیریم. باید بپذیریم میدان قهرمانی جهان، میدانی بسیار مشکل است.

داورزنی در باره حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز گفت: مسابقات قهرمانی جهان تا اواخر شهریورماه طول می‌کشد و تیم ملی پس از این رقابت‌ها راهی کره جنوبی خواهد شد. در حال حاضر سه نوع بلیت رزرو کردیم که هر کدام بعد از یک مرحله مسابقات قهرمانی جهان است تا تیم بدون مشکل و به موقع راهی بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی شود.

کد خبر 267471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha