همشهری آنلاین: بعد از پایان مهلت ارسال آثار در بخش مسابقه ایران، ۲۶۷ اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره فیلم ویدئویی تهران (یاس) ارسال شد.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی تهران، با پایان مهلت فراخوان جشنواره در بخش مسابقه ایران در مجموع 267 اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شده است.

بر این اساس، مسابقه ایران در دو بخش «خاطره یاس ها» و «رویش یاس ها» برگزار می‌شود که در بخش خاطره یاس ها 149 اثر به دبیرخانه ارسال شده و در بخش رویش یاس ها نیز 118 اثر رسیده است.

در دومین دوره جشنواره که در 6 بخش برگزار می‌شود، دبیرخانه این جشنواره در بخش مسابقه ایران اقدام به پذیرش آثار داستانی ویدئویی کرده است.

این دو بخش به صورت رقابتی برگزار می‌شود که در بهش رویش یاس ها، آثار رسیده توسط رحمان سیفی‌آزاد، حجت‌ قاسم‌زاده‌اصل و علی روئین‌تن انتخاب می‌شوند.

همچنین در بخش «خاطره یاس‌ها» محمدعلی باشه آهنگر، پرویز شیخ‌طادی و سیامک شایقی انتخاب آثار را برعهده دارند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیوئی تهران به همت موسسه رسانه‌های تصویری و با حمایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 6 بخش مسابقه ایران (رویش یاس‌‌ها و خاطره‌ یاس‌ها)، مسابقه سینما - ویدئو، مسابقه آثار بلند پویانمایی، مسابقه طرح و ایده فیلم‌نامه، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شود.

این جشنواره از اول تا ششم شهریور ماه سال جاری به دبیری «حسین مسافرآستانه» ‌برگزار خواهد شد.

کد خبر 266512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha