یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت فیس‌بوک قصد دارد نقش واسطه را برای شرکت‌های تجاری کوچک بازی کند و از طریق بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به فروش کالا و خدمات بپردازد.

facebook

به گزارش سی‌ان‌ان، شرکت فیس‌بوک اعلام کرده که به زودی دکمه‌ای به نام Buy را معرفی می‌کند که کاربران از طریق آن بتوانند اجناس و خدمات مختلف را مستقیما از طریق این شبکه اجتماعی خریداری کنند. شرکت‌هایی که با فیس‌بوک قرار داد می‌بندند می‌توانند این دکمه را در کنار دکمه لایک زیر پست معرفی محصولات خود قرار دهند. این دکمه برروی نسخه موبایل شبکه اجتماعی فیس بوک نیز قابل استفاده خواهد بود.

این شرکت می‌گوید در حال حاضر ۳۰ میلیون کسب و کار کوچک به طور فعال در فیس بوک فعالیت می‌کنند.

البته این اولین باری نیست که فیس‌بوک ایده‌های تجاری خود را به صورت آزمایشی پیاده سازی می‌کند. در سال ۲۰۱۲ این شرکت سرویسی به نام Gift را راه‌اندازی کرد که از طریق آن افراد می‌توانستند به دوستان خود هدیه واقعی ارسال کنند. این سرویس سال ۲۰۱۳ متوقف شد.

کد خبر 266419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha