همشهری آنلاین: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، این روزها در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از دفتر هنرهاي تجسمي، 28 اثر جديد از 21 هنرمند در بخش تجسمي بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن به نمايش گذاشته شد و در كنار آثاري كه از ابتداي نمايشگاه روي ديوار رفته بود قرار گرفت.

در اين ميان آثار هنرمنداني نظير كيخسرو خروش، احمد آريامنش، سمانه شريفي، حسين نوروزي، مجتبي ملك زاده، يوسف حسيني علي اكبر رضواني و ... ديده مي‌شود.

در بخش تجسمي نمايشگاه بين المللي قرآن كريم، آثار هنرمندان شاخص و حرفه اي كشور در رشته نقاشي، خوشنويسي و نقاشيخط در معرض ديد عموم قرار گرفته اند.

در بخش هنرهاي تجسمي، اين نمايشگاه در روز نخست 83 اثر از 53 هنرمند به نمايش در آمده بود كه اين تعداد با توجه به آثار رسيده در روز گذشته به 111 اثر از 74 هنرمند ارتقاء يافته است.

ورك شاپ نقاشي بخش تجسمي بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم نيز از سه شنبه 17 تيرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار مي‌شود و در نخستين ورك شاپ كاظم چليپا و رضوان صادق زاده از ساعت 18 روز سه‌شنبه در بخش تجسمي بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در كنار مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس نقاشي مي‌كنند.

بخش هنرهاي تجسمي بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم با همكاري دفتر هنرهاي تجسمي و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از امروز 16 تير ماه برگزار شده است.

کد خبر 265111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha