همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران از احداث ۱۴ میدان جدید تا پایان سال خبر داد و گفت: تا پایان سال تعداد میادین میوه و تره بار شهر تهران به ۱۹۵ مرکز افزایش خواهید یافت.

میوه

به گزارش مهر، سید احمد صفوی در اين باره اظهارداشت: تا پایان سال گذشته 181 میدان میوه و تره بار در تهران وجود داشت که از ابتدای سال چندین میدان جدید احداث و به بهره برداری رسید و تا پایان سال نیز 14 میدان جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل میادین میوه و تره‌بار، تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی مورد مصرف مردم با قیمت مناسب و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده است گفت: استقبال شهروندان از میادین جدید بسیار خوب است و افزایش تعداد میادین از مطالبات شهروندان محسوب می شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران همچنین در خصوص عرضه میوه های ارگانیک در میادین میوه و تره بار گفت: در حال حاضر میوه های ارگانیک در 5 میدان میوه و تره بار شهر عرضه می شود که استقبال شهروندان از این نوع میوه ها خوب بوده است اما حجم این نوع میوه ها قابل ملاحظه نیست و برای افزایش عرضه میوه های ارگانیک در میادین نیازمند افزایش همکاری‌ها و میزان تولیدات تولید کننده‌ها در این بخش هستیم.

کد خبر 265083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha