همشهری آنلاین: رضا عطاران در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه میزبان مخاطبین فیلمش در سه سالن سینما تهران می‌شود.

پوستر فیلم

به گزارش فارس، احمد احمدی تهیه کننده این فیلم گفت: ما این هفته نیز مانند اواخر هفته گذشته به همراه رضا عطاران میزبان مخاطبین «رد کارپت» در سینماهای تهران می‌شویم.

وی افزود: بر همین اساس روز پنجشنبه 12 تیرماه در سانس بعد از افطار در سینما آزادی و در روز جمعه 13 تیر ماه هم در پردیس ملت بعد از افطار و در سانس پایانی در سینما قدس میزبان مخاطبین هستیم تا به همراه عوامل «رد کارپت» به دیدن فیلم بنشینند.

رضا عطاران بازیگر و کارگردان «رد کارپت» به همراه احمد احمدی تهیه کننده این فیلم در روزهای 5 و 6 تیرماه نیز به سینما آزادی و قدس رفتند و با مردم فیلم را دیدند.

در این دو روز فیلم با استقبال بسیار خوبی در این دو سالن روبرو شد.

همچنین قرار است در هفته های آینده همزمان با اکران این فیلم برنامه های متنوع دیگری نیز در سالنهای نمایش دهنده «رد کارپت» در نظرگرفته شود.

در کنار عطاران در این فیلم بازیگران فرانسوی و ایرانی به ایفای نقش می‌پردازند که از میان آنها می‌توان به رضا عطاران، سوسن پرور، مارک انصاری، سارا لورنت، امیر نوری، کریستین بی‌فورت، جمال هاشمی، ماجین موسوی، عبدالله صالحی، راد پورجبار، اندی کروک، عبدلیا صالح، امیر فلاحت‌نژاد، ملیحه خسروانی ... و علی سرتیپی اشاره کرد.

این فیلم محصول ایران نوین فیلم است.

کد خبر 264407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha