همشهری‌آنلاین: آلبوم بی‌برگی به آهنگسازی پویا سرایی نوازنده سنتور و آهنگساز و آواز امیر محمد تفتی روانه بازار موسیقی شد.

تفتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت موسیقی ایرانیان «بی برگی» بخشی از مجموعه همکاری های امیرمحمد تفتی بعنوان خواننده و پویا سرایی نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی در قالب آلبومی به همین نام منتشر شد.
این آلبوم شامل دو برنامه مجزا در مایه های سه گاه و بیات ترک است که هر کدام شامل تصانیف و ساز وآواز هستند. همچنین آخرین قطعه ی این آلبوم نیز قطعه گریه عارف بر اساس تصنیف «گریه گن که گر …» اثر عارف قزوینی است که در سال 1388، در سوگ استاد پرویز مشکاتیان، توسط پویا سرایی و امیرمحمد تفتی بازخوانی و تنظیمِ مجدد شده است.

در این اثر شروین مهاجر(کمانچه و کمانچه آلتو)، آزاد میرزاپور و علی اصغر عربشاهی (تار)، پاشا هنجنی (نی)، پویا سرایی (سنتور و تمبک)، علی پژوهشگر(عود)، بهناز بهنام نیا (عود)، حامد افشاری (فیچک باس در قطعه گریه عارف) و مصباح قمصری (بم کمان) به عنوان نوازنده حضور دارند. از جمله دیگر نکات قابل آلبوم «بی برگی»، توجه به فرهنگ ساز و آواز و اجرای تکنوازی و جواب آواز توسط شهرام میرجلالی(تار) و حمیدرضا زبردست (نی) در بخش عمده ای از آلبوم بی برگی است.

این اثر در استودیو پاپ (حمید رضا آداب و کامبیز شاهین مقدم)، استودیو مهرآوا (علی پورمقدم) و به تهیه کنندگیِ امیر محمد تفتی تولید شده است.

کد خبر 263710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha