همشهری‌آنلاین: اولین دوره هزار صدای موسیقی کلاسیک ایرانی با حضور کارشناسان این عرصه در روز پنج شنبه ۲۹ خرداد ۹۳ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

هزار صدای سنتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت موسیقی ما  آرش نصیری مجری و مدیر برنامه هزار صدا گفت: اولین دوره هزار صدای موسیقی کلاسیک ایرانی از روز 5 شنبه 29 خردادماه آغاز به کار می‌کند. این برنامه اولین دوره هزار صدا در این ژانر است که با حضور کارشناسانی همچون علی جهاندار، کیوان ساکت و محمدعلی بهمنی برگزار می‌شود.

وی افزود: این اولین مسابقه رسمی ساز و آواز در ایران است که در زمینه موسیقی سنتی برگزار می‌شود. در این برنامه همچنین حسین علیشاپور به‌عنوان خواننده میهمان حضور دارد و اجرای برنامه خواهد کرد.

آرش نصیری که در همین راستا اجرا و مدیریت هزار صدای پاپ را نیز به عهده دارد، در ادامه تأکید کرد: شکل مسابقه بدین گونه است که هشت خواننده در این برنامه حضور دارند و هر خواننده ۹ دقیقه در اختیار دارد تا طی این زمان هر کاری که می‌خواهد را انجام دهد که این کارها شامل اجرای تصنیف و آواز است. هر خواننده می‌تواند در طول برنامه خود با یک و نهایتاً دو نوازنده روی سن بیاید. در این مسابقه همچنین در بخش جواب ساز و آواز نیز به انتخاب بهترین‌ها اقدام خواهیم کرد و هر نوازنده‌ای که جواب آواز خوانند را با سازش بدهد، برگزیده می‌شود.

گفت وگو با آرش نصیری/برنامه‌ای تازه‌نفس درموسیقی

اولین برنامه هزارصدای موسیقی کلاسیک ایرانی در روز 5 شنبه 29 خرداد 93 و در ساعت 15 و در بخش ساز و آواز و تصنیف در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 262527

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha