همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ايرنا، دكتر حسین توکلی با اعلام اين خبر گفت: ثبت‌نام از داوطلبان برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1393 دانشگاه پیام‌نور از ساعت 18 روز سه‌شنبه 13 خرداد آغاز شده و به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان متقاضی دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور که تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام و همچنین ویرایش اطلاعات تقاضانامه ثبت‌نام‌کنندگان تا ساعت 24 روز چهارشنبه 28 خرداد ماه تمدید می‌شود.

وی افزود: همه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد (نوبت چهاردهم) دانشگاه پیام‌نور اقدام کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود با کارت‌های بانکی عضو شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 575 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند.

بر طبق اين گزارش، آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در پنج گروه و 133 کد رشته امتحانی در روز جمعه 14 شهریور در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد و با توجه به ضوابط جمعاً 7 هزار و 750 نفر در این دوره پذیرش خواهند شد.

کد خبر 262405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha