همشهری آنلاین: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: برای کرمان افتخار است که مردی از این دیار تمام نقشه های دشمنان را در سوریه نقش بر آب کرده و در کنار حزب الله پیروزی های مقاومت را در سوریه و لبنان هدایت می کند و او کسی نیست جز سردار حاج قاسم سلیمانی و دلیل این سر افرازی ها، اطاعت محض از رهبری است.

سلیمانی

به گزاش ایسنا، حجت الاسلام "بهشتی پور" در جمع کارکنان انتظامی در کرمان علت سفرهای استانی خود را نهضت روشنگری و آغاز بیست و پنجمین سالگرد آغاز رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)عنوان کرد.

وی در ابتدای سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد سومین امام شیعیان حضرت امام حسین (ع)گفت: ماه رجب و سپس شعبان ماه هایی هستند که ما باید خودمان را برای ورود به ماه مهمانی خدا آماده کنیم.

وی توصیه کرد: باید از فیوضات شعبانیه نهایت استفاده را ببریم تا برای ورود به ماه مبارک رمضان آمادگی لازم را در خودمان ایجاد کنیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت که امام حسین (ع)شاهکار انسانیت است و با بیان شش خصلت از این شاهکارها بر اهمیت قیام این امام همام تاکید کرد.

وی با بیان این‌که امام حسین(ع)فرصت های زیادی برای نابودی و کشتن دشمنان اسلام داشت ، تصریح کرد: امام حسین (ع)به دلیل این‌که نمی خواست آغازگر جنگ باشد بارها و بارها در قیام عاشورا از کشتن دشمنان صرفنظر کرد.

بهشتی پور خاطر نشان‌کرد : امام حسین (ع)در سخنرانی بین مردم که نامه بیعت برای وی فرستاده بودند ، عمل به قرآن ،عمل به قسط و داد و همراهی با حق را سه شرط اصلی یرای امامت امت اسلامی ذکر کرد و یزید را انسانی فاسق و دائم الخمر و فاقد 3 شرط برای رهبری امت اسلامی بر شمرد.

وی اظهارداشت: امام حسین در سفر به سمت کربلا در جمع مردم بیان داشت که وی و یاران ایشان هیچ زمانی با یزید و امثال یزید بیعت نکرده و نخواهد کرد.

این مقام مسئول گفت:عاشورا پیروزی است و از برکت قیام امام حسین (ع)اسلام پیروز شد و نظام جمهوری اسلامی ایران تمام وجودش الهام گرفته از امام حسین (ع)است.

وی مقاومت مردم لبنان و سوریه را استخوانی در گلوی دشمنان تشبیه کرد که برگرفته از ایستادگی و مقاومت امام حسین (ع)است.

بهشتی پورگفت: برای کرمان افتخار است که مردی از این دیار تمام نقشه های دشمنان را در سوریه نقش بر آب کرده و در کنار حزب الله پیروزی های مقاومت را در سوریه و لبنان هدایت می کند و او کسی نیست جز سردار حاج قاسم سلیمانی و دلیل این سر افرازی ها، اطاعت محض از رهبری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیست و پنجمین سالروز آغاز رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)اشاره و اظهار کرد: بعد از رحلت حضرت امام (ره) دشمنان اسلام کار نظام اسلامی را تمام شده اعلام کردند، اما با تعیین رهبری از سوی خبرگان رهبری این گفته بر باد رفت.

وی گفت: در طول دوران ولایت فقیه صحنه هایی پیش آمد که معلوم نبود عاقبت چه خواهدشد که فتنه سال 77و 88 از مهمترین آنها بود اما با درایت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و ایراد سخنرانی در خطبه های نماز جمعه تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا نقش رهبری مقام معظم رهبری را مهمترین عامل پیشبرد نظام اسلامی بر شمرد و تصریح کرد:حتی سید حسن نصر الله پیروزی حزب الله در لبنان را مدیون رهبری و امامت مقام معظم رهبری می داند.

وی گفت : ما باید شکر گذار این نعمت الهی باشیم و در هر جایی و زمانی یار و یاور رهبرمان بوده و در تمام جلسات با استدلالمان نقشه دشمن را در دشمنی با رهبر فرزانه انقلاب بر ملا کرده و دوستی خود را با رهبر عزیزمان بیشتر کنیم.

بهشتی‌پور بیان کرد: افتخار می کنیم که لباس خدمتگذاری بر تن کرده ایم و افتخارمان این است که رهبر ما و فرمانده ما نایب بر حق امام زمان (عج)است و وجود ایشان سبب یاس دشمنان اسلام است.

وی خدمت در نظام مقدس اسلامی را افتخار و از الطاف خداوند عنوان کرد و گفت: پلیس نظام مقدس اسلامی نیز باید بر خود ببالد چرا که ادامه دهنده قیام امام حسین(ع) هستیم.

وی افزود: امنیت از جمله مولفه ها و نیازهای اساسی جامعه است که دیگر موضوعات جامعه وابسته و در زیر مجموعه آن قرار دارد و باید بگونه ای خدمت کنیم که خدمت ما در مسیر رضایت خداوند و خدمت به مردم باشد تا در زمره مجاهدان فی سبیل الله قرار داشته باشیم.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: پلیس باید به دنبال اعتماد سازی باشد و به گونه ای رفتار نماید که مردم پلیس را همواره به عنوان نیرویی در کنار خویش احساس نمایند و با دیدن کارکنان نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش کنند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم که توشه آخرت خود را با خدمت به خلق خدا و در عبادت حضرت باری تعالی سپری نماییم و شکر نعمت بجا آوریم.

کد خبر 261187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha