همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه برنامه کشف تهران با حضور در منطقه ۱۹، به شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) رفت و با کودکان و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

همراه با مسجد جامعی در کشف تهران - منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی، به شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) رفت و از نزدیک با کودکان این مرکز دیدار و با اهدای هدایایی به بچه‌ها در جشن تولد تعدادی از آنان شرکت کرد و پای صحبت های کارکنان این مرکز نشست.

در این دیدار و پس از بازدید از بخش نونهالان، نوپا، شیرخوارگان و قرنطینه این مرکز که دقایقی صمیمانه و شاد را همراه داشت، رئیس شورای شهر تهران خطاب به پرسنل این مرکز گفت: باید به شما خسته نباشید گفت که این شیرخوارگاه را با این امکانات خوب دایر و اداره می کنید.

وی در ادامه افزود: تحت تاثیر کارهای ارزشمند شما قرار گرفتم؛ به جهت اینکه فضایی مهربانانه و دور از فضای اداری را برای این نونهالان و شیرخواران درست کرده اید.

مسجد جامعی اظهار داشت: من تا به حال شیرخوارگاه نرفته بودم و امروز خیلی خوشحالم که در این مکان خوب و صمیمی حضور دارم.
رئیس شورای شهر تهران، پس از ارائه گزارش رئیس شیرخوارگاه و درخواست هایی از شهرداری و شورای شهر، خطاب به شهردار منطقه 19، تاکید کرد: بحث محوطه سازی این محل را به عهده می گیریم و امیدواریم درخواست های این مرکز را تا حد امکان جامه عمل بپوشانید.

گفتنی است شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) با سرپرستی از 72 کودک، در منطقه 19 تهران قرار دارد.

کشف تهران این هفته: از تولد تا مرگ

از نکات جالب کشف تهران این هفته مسجد جامعی و گروه همراه حضور در بهشت زهرا و دیدار با تطهیرکنندگان و سپس شرکت در جشن تولد کودکان بی‌سرپرست شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) بود از این رو می‌توان کشف تهران این هفته را از تولد تا مرگ نام نهاد.

کد خبر 261005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز