دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر که با استقبال گسترده تماشاگران در سالن استاد سمندریان روی صحنه است، روز جمعه ۹ خرداد در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش برگزیده سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی روزهای گذشته با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شده به طوری که بلیط های نمایش برای روزهای اول هفته کاملا به فروش رفته اند.

این نمایش 4 خرداد نیز میزبان جمعی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

سیامک انصاری، امیر حسین لطیفی، امیرحسین رستمی، بهناز جعفری، شهرام کرمی، نیما بانکی، نوید محمدزاده و ... از جمله هنرمندانی بودند که این نمایش را دیدند.

در این نمایش که برداشتی آزاد از نمایشنامه "هملت" اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است، شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی و سعیده آجرلی ایفای نقش می‌کنند.

هملت توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراح صحنه آن آرش دادگر، طراح لباس الهام شعبانی، سارا اسکندری طراح گریم، سیامک زمردی مطلق عکاس و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید و فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند.

روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.

سایت های www.tamashakhaneh.ir و www.tiwall.com برای پیش خرید بلیط های این نمایش فعال شده و علاقه مندان می‌توانند از طریق دو سایت اعلام شده نسبت به خرید بلیط های این نمایش اقدام کنند.

کد خبر 260670
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز