مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

شهردار تهران با حضور در مؤسسه مطبوعاتی همشهری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مؤسسه در جمع صمیمانه خبرنگاران و کارکنان موسسه همشهری حضور یافت و با آنها گفت‌وگو کرد.

قالیباف دیدار

به گزارش همشهری، ظهر 29 اردیبهشت ماه شهردار تهران به ساختمان جدید موسسه همشهری وارد شد و در جمع اعضای هیات مدیره شرکت کرد. مهدی ذاکری، مدیرعامل مؤسسه همشهری در این جلسه گزارشی از فعالیت های موسسه و روند تجمیع بخش‌های مختلف مؤسسه همشهری در یک ساختمان را ارائه کرد.

صرف غذا در محیط عمومی رستوران و همراه با کارکنان موسسه از نکات جالب حضور شهردار تهران در موسسه همشهری بود. وی سپس به همراه سید‌محمدهادی ایازی مشاور عالی شهردار تهران وارد تحریریه شد و ضمن گفت‌وگو با تک تک اعضای تحریریه روزنامه همشهری از دغدغه های آنها در موضوعات مختلف آگاه شد و نکاتی را نیز درباره مطالب و عملکرد بخش های فنی و محتوایی روزنامه بیان کرد.

حاشیه هایی همچون اهدای عکس طراحی شده وی از سوی گروه عکس و گرافیک روزنامه و کارت خبرنگاری به نام قالیباف از سوی گروه سیاست روزنامه و همچنین اهدای کتاب‌هایی که برخی اعضای تحریریه خود تالیف کرده بودند به ایشان از دیگر حاشیه های جالب حضور شهردار تهران در طبقه ششم ساختمان موسسه همشهری بود. وی همچنین به مقام شهید کربلایی احمد، عکاس روزنامه همشهری که در سانحه هواپیمای سی 130 شهید شد ادای احترام کرد.

قالیباف در گروه سیاست در پاسخ به پرسشی درباره موضع گیری اخیر خود در موضوع هسته ای به اهمیت موضوع هسته ای و فراجناحی بودن آن تاکید کرد و اشاره داشت که نظارت عالیه رهبری و عمیق و دقیق بودن این نظارت مغایرتی با عدم ورود ایشان در جزئیات ندارد. قالیباف در گفت‌وگو با اعضای گروه زیست‌بوم روزنامه به اهمیت موضوع توسعه پایدار اشاره کرد و ضمنا در موضوع انتقال پایتخت، تمرکززدایی را راه‌حل معضل پایتخت دانست. شهردار تهران همچنین در جمع تحریریه همشهری دو به اهمیت موضوع ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی اشاره کرد و از بازخوردهای مردمی آن در گفت‌وگو با اعضای این تحریریه اطلاع پیدا کرد. ارائه گزارشی از تحولات فرمی و گرافیکی روزنامه به ایشان از بخش های دیگر بازدید بود و جزئیاتی از نحوه تصویرسازی صفحات به‌ویژه صفحه اول همشهری دو نیز طرح شد.

در ادامه شهردار تهران از بخش همشهری آنلاین بازدید کرد و دکتر یونس شکرخواه سردبیر همشهری آنلاین گزارشی از فعالیت این سایت پرمخاطب و بخش های مختلف آن ارائه کرد. وی از بازدید بیش از 320 هزار کاربر از سایت همشهری آنلاین به‌صورت روزانه و بازدید پنج برابری برای هر صفحه خبر داد و در قالب گزارش تصویری با ویدئو پروجکشن ابعاد مختلف عملکرد این سایت را تشریح کرد.

بازدید از ضمائم همشهری نیز بخش دیگری از برنامه دکتر‌قالیباف بود که بخش‌های نظارتی و تحریریه ضمائمی چون فرهنگ شهر عمران شهر شهرنگار دوچرخه و حقوق به شرح‌ فعالیت‌های خود پرداختند. همچنین در همین بخش گفت‌وگویی صمیمانه با پیشکسوتان روزنامه نگاری همچون فریدون صدیقی، علی‌اکبر قاضی زاده و سردبیران و مدیران حوزه ضمائم انجام داد. شهردار تهران در ادامه از دیتا سنتر موسسه همشهری در بخش انفورماتیک بازدید کرد و سپس در جمع اعضای تحریریه و فنی مجلات همشهری حضور پیدا کرد.

گفت‌وگو با سردبیران و اعضای تحریریه مجلات همشهری شامل دیپلماتیک، سرزمین من، داستان، دانستنی ها،24، تندرستی، جوان، آیه، پایداری، ماه، سرنخ، بچه ها، معماری، تماشاگر،خردنامه واقتصاد قسمت دیگر این بازدید طولانی قالیباف از موسسه همشهری بود که ضمن گزارش مدیرگروه مجلات، شهردار تهران نیز ارزیابی خود را از هر یک از نشریات طرح می کرد. عکس یادگاری و اهدای لوح و هدایای تصویری برخی سردبیران و خبرنگاران مجلات به قالیباف نیز از حاشیه‌های دیدنی این بازدید بود. در انتهای بازدید5 ساعته قالیباف نیز همه خبرنگاران و کارکنان در حیاط موسسه حاضر شدند تا با شهردار تهران عکس یادگاری بگیرند. برخی از تصاویر بازدید قالیباف از موسسه همشهری را می‌توانید در صفحه آخر مشاهده کنید.

کد خبر 260085
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز