دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول تا پایان خرداد و سایر پایه‌های ابتدایی از ۱۷خرداد تا ۱۸تیر و دوره اول و دوم متوسطه نیز از اول تا پایان تیر انجام می‌شود.

پیش ثبت‌نام هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از 24اردیبهشت آغاز شده است، ثبت‌نام قطعی آنها نیز به ارائه کارنامه و انتخاب رشته منوط شده است و براساس اعلام آموزش و پرورش در مدارس دولتی 14هزارو500 تا 20هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب برای کتاب‌های درسی و 4هزار تومان برای بیمه دانش‌آموزان دریافت می‌شود.

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده است به غیراز مدارس خاص دولتی(هیأت امنایی، شاهد، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی) که هنگام ثبت‌نام خدمات آموزشی و پرورشی و فوق برنامه ارائه می‌دهند و به ازای آن نیز مبالغی اعلام می‌شود سایر مدارس دولتی حق دریافت هیچ مبلغی افزون بر پول کتاب‌های درسی و بیمه را ندارند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز پیش از این اعلام کرده که پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول خرداد کار سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی را انجام می‌دهند. ستاد مرکزی نظارت بر امر ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش تهران و 19ستاد اصلی ثبت‌نام در مناطق آموزش و پرورش تهران از اول خرداد از ساعت 8:30 تا 13پاسخگوی سؤالات و رسیدگی به شکایات احتمالی اولیاست.

کد خبر 259877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز