همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اشاره به فعالیت اتحادیه‌ دانشجویی «تحکیم وحدت»، گفت: آنچه برایمان مهم است، این است که تحکیم وحدت در چارچوب قانون رفتار کند.

به گزارش ایسنا، دکتر سید ضیاء هاشمی از تأکید به نمایندگان اتحادیه تحکیم وحدت برای ایجاد برخی اصلاحات در این اتحادیه دانشجویی، اظهار کرد: آن‌ها نیز پذیرفتند و استقبال کردند که در چارچوب قوانین و ضوابط موجود حرکت کنند تا بتوانند به حرکت خود ادامه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اگر تحکیم وحدت یا هر تشکل دیگری نتواند از ضوابط و شرایط قانونی برخوردار باشد، طبیعتاً باید گفت‌وگوهایی صورت گیرد تا این اشکال رفع شود.

هاشمی با بیان اینکه پیشنهاد ما این بود که تحکیم وحدت به سمت جلب مشارکت انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها برود، گفت: ما این موضوع را پیشنهاد کردیم تا تحکیم بتواند از شرایط قانونی لازم برخوردار باشد، چراکه چیزی که برای ما در تعامل با تشکل‌ها مهم است، قانون و ضوابط موجود است که مهم‌ترین آن در این حوزه آیین‌نامه فعالیت تشکل‌های دانشجویی است که بر اساس همین آیین‌نامه نیز ما تعامل خود را با تحکیم وحدت خواهیم داشت.

کد خبر 258082
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز