مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

شهردار تهران در جلسه کارگاهی با مدیران و پیمانکاران شرکت مترو، دستورات ویژه‌ای برای تسریع در روند عملیات و اتمام پروژه ۱۷کیلومتری نیمه شمالی خط ۳مترو تهران صادر کرد.

در پی بهره‌برداری از بخش جنوبی متروی خط‌3، تکمیل این خط در اولویت نخست حمل‌ونقل مدیریت شهری قرار گرفته است.
محمدباقر قالیباف ساعت 6:30صبح چهارشنبه در یکی از کارگاه‌های فعال نیمه شمالی خط 3متروی تهران در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی به همراه قائم‌مقام، معاونان و شهرداران مناطق محدوده این پروژه در جلسه کارگاهی شرکت مترو حضور یافت. وی با قدردانی از تلاش‌های شرکت مترو در توسعه خطوط مختلف از جمله خط3، دستورات ویژه‌ای را به معاونان خود در بخش‌های مربوط به استملاک و رفع موانع ملکی برای ایجاد دسترسی‌های ورودی ایستگاه‌ها و هواکش‌ها و نیز تأمین بودجه‌های لازم با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری تهران صادر کرد.

این پروژه طبق برنامه زمانبندی اعلام شده باید به اتمام برسد و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود شهرداری تهران، راندمان کار و سرعت پروژه به بهترین شکل ممکن ارتقا یابد. شهردار تهران همچنین دستور داد پشتیبانی‌های لازم برای پیشرفت این پروژه و رفع تنگناها و موانع احتمالی باید به‌طور منظم و هر هفته یک‌بار از سوی معاونانش رصد و به وی گزارش شود.

در آغاز این جلسه هابیل درویش، مدیرعامل شرکت متروی تهران نیز گزارشی فنی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ارائه کرد.
طبق برنامه قرار است درصورت تأمین اعتبار تا پایان امسال 30کیلومتر خط مترو شامل 17کیلومتر باقیمانده خط 3و حدود 12کیلومتر از خط 7توسط شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

کد خبر 257989
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز