سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جرج کلونی چهره مشهور سینمای جهان که مساله ازدواج کردنش در هالیوود به یک چالش تبدیل شده است، با یک وکیل عرب نامزد شده است.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش مهر به نقل از گاردین، امل علم‌الدین یک وکیل 36 ساله عرب تبار، چهره‌ای است که گفته می‌شود حلقه ازدواج جرج کلونی را در دست دارد.

این خانم که فعال حقوق بشر بریتانیایی و متولد بیروت است، حلقه نامزدی‌اش با بازیگر 52 ساله آمریکایی را به دوستانش نشان داده است.

هر چند نماینده کلونی در این باره سخنی نگفته اما منابع مختلف که اخبار چهره‌های مشهور را گزارش می‌کنند، این خبر را نقل کرده‌اند.

علم‌الدین که علاوه بر انگلیسی به زبان فرانسوی و عربی نیز سخن می‌گوید، وکیل جولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس و یولیا تیموشنکو نخست وزیر اوکراین بود.

گفته می‌شود این زوج در حضور شریک تجاری کلونی ریندی گربر و همسرش سیندی کرافورد در رستورانی در مالیبو، نامزدی خود را اعلام کرده‌اند.

مجله پیپل نیز در این باره نوشت: جرج و امل سعی می‌کنند همه چیز به آهستگی پیش برود ولی قصد پنهان کردن آن را ندارند.

ای نیوز نیز نقل کرده که ادوارد نورتون بازیگر مشهور نیز از افرادی بود که در این مهمانی کوچک شام حضور داشت و خبر نامزدی آنها را شنید.

با این حال استن رزنفیلد کارگزار هنری کلونی از ابراز عقیده در این باره خودداری کرده و می‌گوید درباره مسایل شخصی ابراز نظر نمی‌کند. او ماه اکتبر گفته بود این دو با یکدیگر دوست هستند.

کلونی سال پیش در تانزانیا در سفری کاری با این وکیل ملاقات کرده بود.

کلونی پس از متارکه با همسرش تالیا بالزمن در سال 1993 پس از چهار سال زندگی مشترک، دیگر ازدواج نکرد و همواره می‌گفت نظر خوشی نسبت به این مساله ندارد.

تینا فی کمدین و مجری مراسم گلدن گلوب امسال در هنگام معرفی کلونی برای فیلم «جاذبه» گفته بود او برای این که یک لحظه بیشتر در کنار یک زن نماند (ساندرا بولاک در پایگاه فضایی در فیلم «جاذبه») ترجیح می‌دهد در فضای لایتناهی برای همیشه معلق شود.

کد خبر 257760
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز