جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب بیش از هرچیز مهربان باشید با ترجمه سیامک محی‌الدین‌بناب منتشر شد.

بیش از هرچیز مهربان باشید

جان رابینز، مولف کتاب رژیم غذایی برای امریکای جدید و بینانگذار نجات جهانی زمین و پدر اوشن رابینز درباره این کتاب گفته است: اگر می‌خواهید کودکان‌تان به گونه‌ای بار بیایند که بدانند که هستند و چه چیزی در زندگی آن‌ها واقعا مهم است، اگر چنین است، این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

به گفته ناشر کتاب در این کتاب شما یاد می‌گیرید تا فرزندتان را به‌گونه‌ای بار بیاورید که در خانواده و اجتماع مهربان بوده و رفتاری انسانی داشته باشد و خودتان راه‌هایی را برای ارتقای شخصیت فرزندتان کشف خواهید کرد. وقتی ما با خانواده، دوستان و همسایه‌ها، مهربان و دلسوز باشیم، روابط ما سرشار از عشق، زیبایی و اطمینان خواهد بود. وقتی در روابط‌‌‌مان با دیگران فراتر از دوستی و آشنایی، انسانی رفتار کنیم، در واقع کمک می‌کنیم که در این دنیای پر از سختی و مشقت، صلح و آرامش برقرار شود.

کتاب شامل این هفت بخش است: بهترین ویژگی انسانی - ابزار پرورش کدک انسانی - زندگی شما، پیغام شماست، سال‌های اولین (تولد تا شش سالگی) - دوره نوجوانی (13 تا 19 سالگی) و کودک به یک فرد باغ مهربان تبدیل می‌شود.

از سیامک محی‌الدین‌بناب مترجم این کتاب، پیش از این دو کتاب کاغذ / تاریخچه و نگهداری و تای آن و کتاب معروف 206 معما (چاپ دوم) در نشر آموت منتشر شده است.

کتاب بیش از هرچیز مهربان باشید (تربیت کودک انسان‌وار، در زمانه‌ی دشوار) نوشته‌ی دیوید البحاری با ترجمه‌ی سیامک محی‌الدین‌بناب در 336 صفحه و به قیمت 15000 تومان توسط نشر آموت منتشرشده است.

کد خبر 257211
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز