همشهری آنلاین: تعرفه‌های تلفن همراه و ثابت مبنی بر حذف پالس‌محوری از تعرفه تلفن ثابت، محاسبه کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی در سطح استان‌ها و یکنواخت‌سازی تعرفه تلفن همراه به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

به گزارش فارس، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مصوبه 184 کمیسیون تنظیم مقررات در خصوص تعرفه‌های تلفن همراه و ثابت مبنی بر حذف پالس‌محوری از تعرفه‌های تلفن ثابت، محاسبه کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی در سطح استان‌ها و یکنواخت‌سازی تعرفه‌های تلفن همراه به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

وی افزود: سقف تعرفه مکالمات تلفن ثابت از ابتدای سال 1393 به ازای هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 30 ریال، هر دقیقه مکالمات ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال، هر دقیقه مکالمات تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار 625 ریال و هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سیار اپراتورهای تلفن همراه 625 ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: اعمال این تعرفه‌ها صرفاً پس از اجرای طرح یکسان‌سازی کد در سطح هر استان و از آغاز اولین دوره صورتحساب پس از اجرای طرح مذکور انجام می‌شود.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات اظهار کرد: بر اساس این مصوبه شرکت مخابرات ایران موظف است حداکثر تا پایان شهریور ماه سال 1393، طرح یکسان‌سازی کد در سطح هر استان را در کلیه استان‌های باقیمانده اجرا کند.

عباسی تصریح کرد: به منظور جبران هزینه‌های اجرای طرح یکسان‌سازی کد در سطح هر استان و جبران کاهش درآمد ناشی از اجرای آن، شرکت مخابرات ایران می‌تواند در کلیه مکالمات تلفن ثابت برای استان‌هایی که طرح یکسان‌سازی کد در سطح استان در آن اجرا شده است، در دوره زمانی 90.12.1 تا 1392.12.29 نرخ 58.71 ریال را برای هر پالس، صرفاً تا تاریخ اجرای طرح یکسان‌سازی کد در هر استان اعمال کند.

کد خبر 257187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز