مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: تحویل فروشگاه‌های استیجاری در اولویت ماست و توسعه فروشگاه‌ها در استان‌ها نیز پیش‌بینی شده که بعد ابلاغ، اجرایی می‌شود.

گودرزی در مراسم قرعه‌کشی جشنواره نسیم نوروزی با اشاره به رضایتمندی مشتریان شهروند گفت: این رضایتمندی و تغییر نگاه مردم و اعتماد آنان به شهروند بالاترین ارزش برای ماست و همواره فروشگاه شهروند سعی داشته تا در تنظیم بازار و تهیه کالا با قیمت و کیفیت مناسب پیشتاز باشد.

وی افزود: تهیه کالا برای اقشار آسیب‌پذیر و کاهش قیمت در شهروند طی سال‌های اخیر دنبال شده است و چالش هایی که در این زمینه نیز وجود داشت برطرف شده که در نهایت به تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها کمک کرد.

گودرزی با اشاره به اینکه در توزیع سبد کالا، شهروند نقش خود را به بهترین شکل ایفا کرد، تصریح کرد: بر اساس نظر وزارت صنایع و معادن فروشگاه‌های شهروند در تسریع و تکریم شهروندان در توزیع سبد کالای خانوار مقام نخست را داشته است.

وی با بیان اینکه سود عملیاتی فروش شهروند یک درصد بوده است، گفت: تنوع کالا به تناسب توانمندی و اقتضائات زندگی مردم و تکریم مشترین دو موضوع مهم در این فروشگاه هاست.

گودرزی در ادامه با اشاره به وضعیت فروشگاه فرمانیه، گفت: این فروشگاه نیز به شکل مجموعه در حال احداث است و در مدت یک سال برنامه زمان‌بندی برای تکمیل آن پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تصریح کرد: توسعه فروشگاه‌های شهروند نیز در دستور کار است و از سال 92 این کار آغاز شده است و یکی از این فروشگاه ها در دارآباد تا مرداد ماه افتتاح می شود.

وی افزود: تحویل فروشگاه‌های استیجاری در اولویت ماست و توسعه فروشگاه‌ها در استانها نیز پیش‌بینی شده که بعد ابلاغ، اجرایی می‌شود.

کد خبر 256604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز