مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۵
۰ نفر

گروه شهری: فروشگاه شهروند به‌منظور کمک به کاهش ترافیک شهری برنامه فروش مجازی محصولات خود را ظرف ۵سال آینده گسترش می‌دهد.

این درحالی است که در حال حاضر یک درصد از میزان فروش محصولات شهروند از طریق اینترنت یا به‌صورت تلفنی صورت می‌گیرد. قدرت‌الله گودرزی، مدیرعامل فروشگاه شهروند در این‌باره گفت: فروش تلفنی و اینترنتی از 2سال قبل در مجموعه شهروند آغاز شده که در قبال حمل کالا نیز هیچ هزینه‌ای از شهروندان دریافت نشده است. وی گفت: انتظار داریم در سال جدید استقبال چشمگیری را از شهروندان در بخش سفارشات اینترنتی و تلفنی ببینیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند درباره تأثیر فروش مجازی شهروند در کاهش بار ترافیکی شهر تهران اظهار کرد: با گسترش میزان فروش اینترنتی و تلفنی می‌توانیم محصول مورد نظر شهروندان را در اسرع وقت با پیک‌های موتوری که سریع‌تر از خودروها به مقصد می‌رسند، به‌دست مشتری برسانیم تا در کاهش سفرهای درون شهری نیز مؤثر واقع شود. بنابراین گزارش، خریداران می‌توانند از طریق سایت فروشگاه مجازی شهروند و کاتالوگ محصولات عرضه شده در این سایت نسبت به خرید خود اقدام کنند و درصورت نیاز برای خرید از فروشگاه، ابتدا به عضویت فروشگاه مجازی درآیند و از آن پس محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را از این طریق تأمین کنند. به گفته مدیرعامل شرکت شهروند، سفارش کالاها از طریق کاتالوگ و با کمک مرکز سفارشات تلفنی ۴۸۸۴ فروشگاه مجازی شهروند انجام می‌شود و با سفارش کالای مورد نظر، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان محصول را به محل ارسال می‌کنند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اینکه سامانه فروش مجازی و تلفنی شهروند نخستین فروشگاهی است که در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجوز دریافت کرده است، ادامه داد: این فروشگاه نخستین مجموعه‌ای است که مجوز فروش مجازی و تلفنی را دریافت کرد و از آن پس پیک‌های موتوری را در اکثر فروشگاه‌ها فعال کردیم.

کد خبر 255993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز