سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر مرکزآموزش فرهنگ فیلم تهران از آغاز چهلمین دوره آموزشی عکاسی دیجیتال در شهر تهران خبر داد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، نیره حقیقی در آستانه برگزاری چهلمین دوره آموزش عکاسی دیجیتال در این‌باره گفت: این دوره آموزشی از سوی نخستین آموزشگاه آزاد عکاسی دیجیتال سازمان فنی و حرفه ای اواخر فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره مذکور به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت و تدریس آن را مهدی نصرتی برعهده دارد که روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 10الی 13 برگزار می‌شود.

حقیقی گفت: هنرجویانی که در این دوره شرکت می‌کنند با ابزار تنظیم نور، شاتر، دیافراگم، ISO، القای حس حرکت، تغییر عمق میدان وضوح توسط چهار عمل اصلی، ترکیب بندی، زیباشناسی، فرم، ریتم، آشنایی با قسمتهای مختلف دوربین، لنز، وایت بالانس و ... آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این آموزشگاه پس از پایان دوره های آموزشی خود اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکس از آثار منتخب هنرجویان می‌کند، افزود: تاکنون 8 نمایشگاه در نگارخانه ایوان برای هنرجویان این مرکز برگزار شده است.

مدیر مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران با تاکید بر اینکه تاکنون حدود 2100 هنرجو از این مرکز آموزشی فارغ‌التحصیل شده‌اند گفت: 600 نفر موفق به دریافت گواهینامه از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و حدود 60 نفر نیز در نوبت آزمون و بقیه هم گواهینامه‌های این آموزشگاه را دریافت کرده‌اند.

وی این دوره را به علاقمندان حوزه عکاسی که تصمیم به راه اندازی آتلیه‌ عکاسی دارند، توصیه کرد.

هنرجویان پس از گذراندن آزمون و کسب نمره قبولی مدرک بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

علاقمندان برای حضور در این دوره می‌توانند به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 88665525-88665526 تماس بگیرند.

کد خبر 255173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز