همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری آبادان گفت به مسافران نوروزی آبادان خدمات الکترونیکی ارائه می‌شود.

abadan

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری آبادان هدف از راه‌اندازی این طرح را تامین آسایش و رفاه حال گردشگران و دسترسی آسان به موقعیت جغرافیایی شهر عنوان کرد.

آقای حیدری افزود: خدمات الکترونیکی به صورت شبانه روزی در مبادی ورودی شهر، بوستان‌ها و کمپ‌های نوروزی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: هر کمپ نوروزی به چهار دستگاه کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت تجهیز شده است ضمن آنکه به کودکان علاقمند نیز نحوه کار با رایانه آموزش داده می‌شود.

حیدری با اشاره به ارائه نرم افزار گردشگری آبادان به مسافران افزود: امکانات این نرم افزار برای راهنمایی و سهولت گردشگری در شهر آبادان و شامل منوهای مختلفی همچون نقشه شهر، اطلاعات مربوط به بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری ، فرهنگی، زیارتی، مراکز درمانی، اماکن اقامتی، هتل‌ها و رستوران‌های آبادان است.

همچنین ارائه نرم افزارهای موبایل مربوط به شهر آبادان، سرویس رایگان اینترنت وای فای در بوستان‌ها و سامانه‌های پیامک خوشامدگویی به میهمانان از جمله خدمات کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد نوروزی شهرداری در ایام نوروز است.
استفاده از اقامتگاه های نوروزی در آبادان نیز رایگان است.

رییس ستاد نوروزی آبادان امروز از اسکان بیش از800 خانوار در چهار اقامتگاه نوروزی و چادرهای برپا شده در بوستان های شهر خبر داد و گفت: استفاده از این اقامتگاه‌ها و چادرها کاملا رایگان است.

آقای دیدار افزود :65 پارکینگ با متراژ 36 هزار و 285 متر مربع و با گنجایش سه هزار و 648 خودرو در اختیار مسافران قرار داده شده است.

کد خبر 253934
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز