یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره ۶۵ ماهنامه تحلیلی گزارش موسیقی با آثار و تحلیل‌هایی تازه درباره رخدادهای موسیقی بر پیشخوان مطبوعات نشست.

ماهنامه تحلیلی گزارش موسیقی

به گزارش همشهری‌آنلاین دوره هجدهم ماهنامه خبر تحلیلی (شماره مسلسل 65 – فروردین 1393) با موضوعات متنوع زیر منتشر شد.

پرونده این شماره به "گروه موسیقی رومی" اختصاص یافته که در این راستا گفت وگویی اختصاصی با پدرام درخشانی، آهنگساز و نوازنده سنتور و بنیانگذار و سرپرست این گروه صورت گرفته است.

میزگرد نقد و بررسی آلبوم موسیقی "راپسودی بختیاری" با حضور آهنگساز آلبوم نامبرده، پیمان سلطانی و کارشناسان موسیقی، آرمان نوروزی (مدرس دانشگاه)، محسن ثقفی (مدرس و منتقد) و به همت علی عظیمی‌نژادان از مباحث جذاب این شماره است.

از دیگر مطالب این شماره،  می‌توان به گزارشی از نخستین نمایشگاه تخصصی موسیقی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و گفت و گوهای مختصری با غرفه‌داران شرکت‌کننده و همچنین گفت و گویی با مدیریت نمایشگاه نامبرده، رضا ترکاشوند ،اشاره کرد.

گزارش تحلیلی از بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر؛ نگاهی به کنسرت نگار بوبان، نوازنده عود؛ دو نقد بر دو کنسرت، رسیتال پیانو آرش عباسی و اجرای گروه موسیقی نیواک؛ گفت و گویی اختصاصی با آنیا لِخنر، نوازنده برجسته ویولن سل به بهانه حضورش در جشنواره موسیقی فجر؛ گفت وگو با اساتید موسیقی مدعو از روسیه در کنسرواتوار تهران؛ و همچنین گفت و گو با فیروزه نوایی نوازنده فلوت مقیم اتریش به بهانه کنسرت وی در تالار رودکی و در پایان مقاله ی "موج نو نوازندگی کیبورد در ایران" از مجموعه مطالب مرتبط با جشنواره موسیقی فجر است.

این شماره در 64 صفحه بصورت تمام رنگی با قیمت 4000 تومان منتشر و بر پیشخوان مطبوعات نشسته است.

کد خبر 253352
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز