همشهری آنلاین: تیم والیبال متین ورامین در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر موفق به شکست میزان مشهد شد تا به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با دیدار دو تیم میزان مشهد و متین ورامین در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.

تیم متین در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر میزان مشهد شد تا با کسب دو پیروزی متوالی در برابر این تیم، راهی دیدار نهایی مسابقات شود.

شاگردان جبار قوچان‌نژاد در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 18 مغلوب متین ورامین شدند تا روز پنجشنبه 22 اسفند ماه برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها مبارزه کنند.

تیم متین ورامین این بازی را با ترکیب شهرام محمودی، میرسعید معروف، سید محمد موسوی، بهرام فرید، احسن‌اله شیرکوند(لیبرو)، مجتبی میرزاجان پور و نیکولای نیکلف آغاز کرد.

میزان مشهد نیز از شهاب دلقندی، امین علوی، شهروز همایونفر، محمد ولی‌پور، تئودور بوگدانف، محمدطاهر وادی و مجتبی یوسفی (لیبرو) در ابتدای این بازی در ترکیب تیم خود استفاده کرد.

تیم متین ورامین در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال سال گذشته، مغلوب کاله مازندران شد و در نخستین سال فعالیت خود به مقام نایب قهرمانی رسید.

کد خبر 252659
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز