دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جواد رضویان بازیگر آثار تلویزیونی و سینمایی بعد از سال ها دوری از هنر نمایش با نمایش "آنتراکت بی آنتراکت" به کارگردانی پریسا مقتدی به صحنه تئاتر باز می‌گردد.

بازیگر سینما

به گزارش ایرنا، پریسا مقتدی گفت: خوشبختانه با پیوستن جواد رضویان به جمع بازیگران این نمایش گروه نمایش "آنتراکت بی آنتراکت" تکمیل شد و می‌توانیم تمرین های نهایی مان را برای اجرایی عمومی ادامه دهیم.

وی افزود: در این نمایش علاوه بر رضویان آشا محرابی، سینا رازانی و بهرام سروری نژاد نیز حضور دارند.

مقتدی ادامه داد: جواد رضویان بازیگری است که توانایی هایش را در عرصه کمدی به اثبات رسانده است و از سوی دیگر با فضای موجود در این نمایش نیز سازگار بود و به همین دلیل بعد از صحبت هایی که با این بازیگر صورت گرفت این همکاری شکل گرفت.

مدیر تماشاخانه سنگلج با اشاره به اینکه جواد رضویان در سال های دور سابقه کار تئاتر به ویژه در آثار کودک و نوجوان داشته است گفت: در کنار این مساله باید تاکید کنم که بازی و شخصیت اختصاص یافته به این بازیگر در نمایش "آنتراکت بی آنتراکت"، کاراکتری بسیار پیچیده است و توانمندی بالایی از بازیگر طلب می‌کند و بدون شک مخاطبان در مواجهه با این اثر بازی متفاوتی از جواد رضویان را در فضای کارهای کمدی شاهد خواهند بود.

این کارگردان با بیان آنکه زمان اجرای عمومی این اثر فروردین ماه 93 است گفت: قرار است بازبینی نهایی این نمایش هفته جاری صورت گیرد تا گروه کارهای تبلیغاتی و شرایط اطلاع رسانی عمومی خود را آغاز کند.

وی با اشاره به این مساله که نمایش "آنتراکت بی آنتراکت" نخستین نمایشی خواهد بود که در سال جدید به صحنه خواهد رفت گفت: متن این اثر نمایشی با بازنویسی و دراماتورژی سجاد افشاریان از نمایشنامه تئاتر بی حیوان به قلم ژان میشل ریب انجام شده است.

کد خبر 252647
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز