چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: عکس دسته‌جمعی که الن دی جنرز مجری جنجالی مراسم اسکار ۲۰۱۴ در این مراسم از خود و تعدادی از ستارگان هالیوودی گرفته و روی توئیتر قرار داد، درکنار استقبال بی‌نظیری که در شبکه‌های اجتماعی از آن شد، واکنش شرکت سازنده اسمارت‌فونی که این تصویر با به ثبت رسانده بود نیز برانگیخت.

اسکار

براساس گزارش Cnet، پس از پایان یافتن مراسم اسکار، تصویری که دی‌جنرز با اسمارت‌فون سامسونگ خود به ثبت رسانده‌بود و با توضیح "کاش دست‌های بردلی بلند‌تر بودند‌" روی توئیتر ارسال کرده‌بود، رکورد جدیدی در زمینه بازدید و توئیت مجدد به ثبت رساند و 3.2 میلیون بارتوسط دیگر کاربران به اشتراک گذاشته‌شد. به همین مناسبت شرکت سامسونگ تصمیم گرفت به موسسه خیریه دی‌جنرز میلیون‌ها دلار کمک مالی کند.

این استقبال بالا از تصویری که توسط اسمارت‌فون سامسونگ به ثبت رسیده بود،‌ برای سامسونگ به معنی چرخیدن میلیون‌ها چشم به سوی یکی از محصولاتش بود و همین موضوع به اندازه‌ای برای این شرکت کره‌ای خوشایند بود که تصمیم گرفت سه میلیون دلار به موسسه‌های خیریه‌ای که دی‌جنرز انتخاب می‌کند اهدا کند.

تا پیش از این تصویر مشهور، تصویری از باراک‌اوباما با عنوان "چهار سال دیگر" رکورد بیشترین اشتراک‌گذاری در توئیتر را به ثبت رسانده بود،‌این تصویر 780 هزار بار در توئیتر به اشتراک گذاشته‌شده‌بود.

شبکه توئیتر نیز در وبلاگی خود اعلام کرد 3.2 میلیون اشتراک‌گذاری تمام ماجرای این عکس پرطرفدار نیست، تنها رقمی است که نشان از میزان به اشتراک گذاشته‌شدن تصویر در سطح جهان را دارد، مهمتر از آن رقم 32.8 میلیونی است، این رقم تعداد افرادی است که این عکس را در شبکه توئیتر مشاهده کرده‌اند.

کد خبر 252006
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز