همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برپایی برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز متناسب با شان ایام فاطمیه ، بر محوریت توسعه گردشگری پایتخت در برنامه‌های نوروزی تاکید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمدهادی ایازی در سومین نشست هماهنگی ستاد گردشگری نوروزی با بیان این مطلب اظهارکرد: باید نوروز متفاوتی از نظر جذب گردشگر داخلی، خارجی و البته برنامه برای شهروندان تهرانی، در نظر گرفته شود که این امر نیازمند هماهنگی و همکاری متقابل همه سازمان ‌ها ،نهادها و مجموعه های وابسته به شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه نوروز 93 مقارن با ایام فاطمیه است باید به این مهم نیز توجه داشت که ارایه برنامه‌های فرهنگی باید متناسب با شأن این ایام باشد و همچنین با وجود 118 امامزاده‌ای که در نقاط مختلف تهران وجود دارد می‌توان بازدیدها وبرنامه های خاصی را در راستای توسعه گردشگری مذهبی پایتخت برنامه‌ریزی کرد.

معاون شهردار تهران همچنین با بیان اینکه به دلیل هزینه‌های سفر،امکان اسکان در هتل‎ها و مهمانپذیرها برای همه مسافران وجود ندارد یادآورشد: تامین امنیت مسافران نوروزی که تهران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، جانمایی مناسب در فضای بوستان‌ها برای برپایی چادرهای اقامتی، ارایه خدمات مناسب جانبی همچون سرویس‎های بهداشتی و... نیازمند بسترسازی و اطلاع‌رسانی مناسب است که باید از طریق صداو سیما،رسانه‎ها و....انجام شود.

 

کد خبر 251697
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز