همشهری آنلاین: تیم میزان مشهد و کاله مازندران به ترتیب با غلبه بر شهرداری تبریز و پیکان تهران به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه یافتند.

volleyball

تیم والیبال میزان مشهد در سومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری تبریز شد تا در نهایت دو بر یک از این تیم پیش بیافتد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای سوم مرحله پلی‌آف روز یکشنبه (11 اسفند) با دو بازی پیگیری شد که میزان مشهد در نخستین بازی در سالن مهران مشهد در حضور بیش از 3000 تماشاگر از شهرداری تبریز پذیرایی کرد.

بازیکنان جبار قوچان‌نژاد در این بازی سه بر دو به پیروزی رسیدند تا به عنوان سومین تیم برتر این رقابت‌ها به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. این در حالی بود که تیم‌های متین ورامین و شهرداری ارومیه قبلا صعودشان قطعی شده بود.

شهرداری تبریز در ست‌های دوم و سوم این بازی با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 20 برابر میزان به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 16 و 15 بر 13 مغلوب میزبان خود شد و از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.

تیم میزان مشهد با این پیروزی حریف تیم متین ورامین در مرحله نیمه نهایی شد که این مرحله از رقابت‌ها به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

عباس جلایر، حمید راهجردیان ونادر انصاری به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

تیم والیبال کاله مازندران نیز در سومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در برابر پیکان به پیروزی رسید و به عنوان تیم چهارم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در این بازی کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل و در حضور بیش از 3000 تماشاگر به مصاف پیکان تهران رفت و سه بر یک پیروز شد تا بعد از تیم‌های متین ورامین، شهرداری ارومیه و میزان مشهد به عنوان چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی معرفی شود و در مرحله نیمه نهایی حریف شهرداری ارومیه شود.

شاگردان بهروز عطایی که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند در ست اول 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

حمزه زرینی از کاله مازندران و مهدی بازارگرد از پیکان تهران بازیکنان شاخص این دیدار بودند.

پیکان تهران با پذیرش این شکست روز چهارشنبه 14 اسفند برای تعیین مقام‌های پنجم تا هشتم در یک دیدار به مصاف باریج اسانس کاشان خواهد رفت.

سعید درخشنده ناظر این دیدار بود و شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را عهده‌دار بودند.

کد خبر 251690
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز