همشهری آنلاین: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اسکان فرهنگیان به دو طریق انجام می‌شود، گفت: ۲۰درصد این فضاها به شکل رزرو اینترنتی از ۱۰ تا ۲۰ اسفند انجام می‌شود.

به گزارش فارسریال فرشید سیاری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره طرح اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت: 180 مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم، 10 هزار مدرسه، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان و حدود 1300 اردوگاه به طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 93 اختصاص پیدا کرده است و فرهنگیان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز در این اماکن اسکان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اسکان فرهنگیان به دو طریق انجام می‌شود، ادامه داد: 20 درصد این فضاها به شکل رزرو اینترنتی از طریق سایت www.eskan.medu.ir از 10 تا 20 اسفند انجام می‌شود و از 20 تا 25 اسفند هم لغو رزرو صورت می‌گیرد.

سیاری افزود: 80 درصد اسکان فرهنگیان به صورت حضوری و از عصر 28 اسفند تا 12 فروردین در پایگاه پذیرش استان‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به کیفی‌سازی امکانات اشاره کرد و گفت: امسال به دنبال کیفی‌سازی و ارتقای امکانات هستیم؛ یعنی کلاس‌هایی که داریم در چهار سطح ویژه، الف، ب، ج است که بیشتر برنامه‌مان این است گروه ویژه و الف را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: سالانه حدود 1.5 میلیون خانوار در قالب 6 میلیون نفر و 14 میلیون نفر روز در ایام تعطیلات در فضاهای آموزش و پرورش اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 250458
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز