همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ بخشنامه‌ای جامع به استان‌ها خبر داد که بر اساس آن ادارات استانی وزارتخانه باید اقدامات فوری ممکن را بر ای افزایش ایمنی جاده‌ها در ایام نوروز انجام دهند.

akhoundi

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس اخوندی در حاشیه سفر خود به استان هرمزگان با بیان اینکه بخشنامه جامعی برای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی به ادارات کل استانی این وزارتخانه ابلاغ شده است گفت: کارگاه های عمرانی در ایام نوروز در جاده‌ها فعالیت نخواهند داشت و در دستور توقف فعالیت‌های آنها نیز به استانها ابلاغ شده است.

وی با اعلام اینکه ادارات راه و شهرسازی در استانها کار بررسی فوری میزان ایمنی راهها را برای سفرهای نوروزی از دو هفته پیش آغاز کرده اند اظهار داشت: از استانها خواسته شده است اقدامات فوری ممکن از قبیل خط کشی تغییر علائم، رفع منابع، تعریض شانه ها و یا پرکردن آنها را برای افزایش ایمنی جاده ها پیش از آغاز سفرهای نوروزی انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در ایام پرتردد، کامیون‌ها در جاده‌های پرمسافر کشور تردد نخواهند داشت، تصریح کرد: در این ایام جاده‌ها در اختیار مسافران نوروزی خواهند بود تا بتوانند با ایمنی بیشتری از آنها استفاده کنند.

کد خبر 250411
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز