همشهری‌آنلاین: رئیس شورای شهر تهران صبح پنجشنبه اول اسفند در پشت صحنه فیلم سینمایی "دلم می خواد" آخرین فیلم در حال تولبد بهمن فرمان آرا حاضر شد.

مسجد جامعی در پشت صحنه فیلم جدید فرمان آرا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی دلم میخواد، با کارگردان، تهیه کننده، بازیگران و سایر عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که عبدالحسین مختاباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران و مهندس مرتضی کاظمی مشاور اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رئیس شورای شهر را همراهی می کردند، سکانس‌هایی از این فیلم برای حاضران به نمایش در آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در این دیدار با اشاره به ویژگی خاص سینمای فرمان آرا گفت: بهمن فرمان آرا فیلمسازی است که هر وقت حرفی برای گفتن داشته باشد فیلم می سازد.

بر اساس این گزارش، 8 سال از ساخت فیلم سینمایی "خاک آشنا"آخرین اثر فرمان آرا می گذرد. وی طی این سال ها از ساخت فیلم خودداری کرد و با بهبود شرایط سینمای ایران، "دلم می خواد"اولین فیلم بهمن فرمان آرا پس از سالهاست که با بازی رضا کیانیان و مهناز افشار جلوی دوربین می رود.

مسجد جامعی در پشت صحنه فیلم جدید فرمان آرا

این فیلم داستان مردی است که در شهری زندگی می کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت هستند. او بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می‌شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می شود و او را مجبور به حرکات موزون می کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می آورد.

با توجه به آثار قبلی بهمن فرمان آرا و مضمون تازه و فلسفی داستان دلم می‌خواد، پیش بینی می‌شود این فیلم در جشنواره سی و سوم فیلم فجر، با استقبال خوبی مواجه شود.

کد خبر 250406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز