سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

گروه شهری: در آستانه سال‌نو ۲۳فروشگاه شهروند به همراه فروشگاه مجازی شهروند، محصولات خود را به‌مدت ۴۵روز با ۵تا ۳۵درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

امسال فروشگاه‌های شهروند با برپایی جشنواره نسیم نوروزی از تاریخ اول اسفندماه تا پانزدهم فروردین‌ماه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود. به همین مناسبت فروشگاه‌های شهروند بهرود، بوستان، حکیمیه، بیهقی و بهاران به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهند بود و بقیه فروشگاه‌های شهروند نیز در نیمه اول اسفند‌ماه از ساعت 8:30صبح تا 11شب و مابقی روزها تا پایان جشنواره نیز از ساعت 8:30تا 12شب به روی شهروندان باز خواهند بود.

به گزارش همشهری، فروشگاه‌های شهروند با برپایی جشنواره نسیم نوروزی 10هزار بارکد کالا شامل قند، شکر، روغن، برنج، ‌گوشت، حبوبات، ‌ماهی، مرغ و پوشاک را با تخفیف ویژه جشنواره ارائه خواهند کرد. قدرت گودرزی، مدیرعامل شرکت شهروند در مصاحبه با همشهری از افزایش تعداد و ارزش جوایز جشنواره نسیم نوروزی خبرداد و گفت: امسال علاوه بر 15دستگاه خودرو و همچنین 1393جایزه شامل انواع کالا و لوازم منزل که در قالب قرعه‌کشی به مشتریان جشنواره نوروزی تعلق می‌گیرد در پایان هر روز نیز مراسم قرعه‌کشی جداگانه‌ای در تمامی فروشگاه‌ها برگزار می‌شود. بر این اساس میزان خرید شهروندان از حداقل50‌تا‌حداکثر 200هزار تومان امتیازدهی می‌شود و هر 50هزار تومان نیزمشمول یک امتیاز خواهد شد. مدیرعامل شرکت شهروند پیش‌بینی کرد میزان استقبال مردم از جشنواره نسیم نوروزی روزانه 200هزار نفر باشد.

همچنین به گفته گودرزی امسال در جشنواره نسیم نوروزی تعداد همیاران مشتری، تنوع کالاها و امکانات رفاهی بیشتری درنظر گرفته شده است وهمچون سال‌های گذشته سفره هفت‌سین جلوی در ورودی فروشگاه‌های شهروند چیده خواهد شد. وی همچنین از صدور کارت مشتریان وفادار برای شهروندانی که به‌صورت دائمی از شهروند خرید می‌کنند خبر داد و در توضیح ویژگی‌های این کارت گفت: اگر کسی قبلا هزینه‌ای پرداخت کرده و طلبکار است وجه نقد یا کالا را با ارائه این کارت در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند دریافت کند. علاوه براین، این کارت در آینده نزدیک امتیازاتی همچون سفرهای درون‌شهری، استفاده از هتل و پروازهای هوایی را نیز شامل می‌شود. به‌گفته گودرزی در 8منطقه شهرداری تهران فروشگاه شهروند وجود ندارد اما در مقابل در برخی مناطق 2تا 5فروشگاه ایجاد شده است، ولی طبق برنامه‌ریزی‌ها درنظر داریم در 22منطقه شهرداری تهران 22فروشگاه ایجاد کنیم، همچنین در مبادی ورودی پایتخت زمینه ایجاد فروشگاه برای ارائه خدماتی به شهروندان درنظر گرفته شده و قرار است در محلات نیز شهروند محله ایجاد شود. مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند به جابه جایی فروشگاه فرمانیه اشاره کرد و گفت: ما مستأجر میوه و تره بار بودیم اما قرار است ظرف یک سال آینده 3هزار مترمربع فروشگاه قبلی به 6هزار مترمربع افزایش پیدا کند.

 

کد خبر 250100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز