مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم تجلیل از حامد زمانی یکشنبه ۲۷ بهمن با حضور مدیر عامل موسسه همشهری، سردبیر روزنامه و چند تن از مدیران ارشد موسسه برگزار شد.

حامد زمانی

حامد زمانی

در این مراسم که مهدی ذاکری، حسین قربانزاده و جمعی از مدیران و خبرنگاران موسسه همشهری حضور داشتند از حامد زمانی خواننده تقدیر به عمل آمد.

ذاکری مدیرعامل موسسه همشهری در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از حامد زمانی،‌ گفت: روند تجلیل از خواننده‎هایی که با اجراهای مناسب توانسته‎اند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند امری ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان در سطوح مختلف قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: در جامعه هنری هر کس به سهم خود تلاش کرده است و حامد زمانی نیز بدون شک اولین و آخرین فردی نیست که در این حوزه قدم گذاشته است، اما تفاوت این خواننده جوان با برخی دیگر از فعالان این حوزه را باید در صراحت لهجه‌اش جستجو کرد.

ذاکری گفت: برخی خجالت می‌کشند تا با صراحت، آرمان‎های انقلاب را بیان کنند و در فضایی که کمتر خواننده‎ای با صدای رسا وارد حوزه سیاسی و انقلابی می‎شود، قدرانی از چنین هنرمند انقلابی امری با اهمیت به نظر می‎رسد.

ذاکری افزود: وادی هنر مسیر لغزنده‎ای است و هر فردی که در راه قدم برمی‎دارد باید با استواری خود را از مسیرهای انحرافی حفظ کند.

در ادامه این نشست قربانزاده، سردبیر روزنامه همشهری با اشاره به پیامی که رهبر انقلاب در سال 67 خطاب هنرمندان بیان کردند، گفت: این پیام هنوز پویایی امروز را دارد و می‎تواند سرلوحه همیشگی حرکت‎های این چنینی قرار بگیرد.

قربانزاده افزود: متأسفانه برخی با جهل و تعصب نادرست، در برابر فعالیت هنری عده‎ای جبهه می‌گیرند و از سوی دیگر برخی نیز با این نگاه که هنر تنها متعلق به آنها است و هیچ گروه دیگری حق فعالیت در این حوزه را ندارند، مانع از قدم برداشتن سایر گروه‎ها می‎شوند و در این میان باید توجه داشت که هر 2 گروه، دست به جبهه‎گیری نادرست زده‎اند.

وی گفت: در رابطه با حامد زمانی نیز چنین اتفاقی رخ داد و برخی تلاش کردند تا کارهای این خواننده را امری بی ارزش جلوه دهند.

حامد زمانی نیز در ادامه نشست با بیان این موضوع که «عزت و آبرویم را از دسته‎های عزاداری به دست آورده‎ام»، گفت: رزق و روزی من نیز همچون آبرو و عزتم از همین دسته‎های عزاداری و دعاهای خیر به دست می‎آید. تمام حرف‎هایی که در خفا و حتی به صورت علنی در مخالفت با من زده می‎شود را باید به حساب ماهیت کارهای اینچنینی نوشت.

وی همچنین افزود: موسسه همشهری در دورانی که کسی من را نمی‎شناخت،‌ پشتوانه خوبی برای من شد و این حمایت موجب قوت قلب من هست.

در پایان این مراسم حامد زمانی به سئوالات خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ گفت.

کد خبر 249829
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز