شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان بعد از چند هفته از انتشار تازه ترین آلبوم موسیقی‌اش جمعه شب ۲۵ بهمن در چارچوب برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر میزبان علاقه مندان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، خواننده آلبوم «ساعت ها خوابن» در یکی از تازه ترین کنسرت‌های خود که جمعه 25 بهمن ماه بعد از مدت ها در مرکز همایش های برج میلاد با نیم ساعت تاخیر برگزار شد، قطعاتی از آلبوم‌های گذشته‌شا را به همراه قطعاتی از جدیدترین آلبوم خود اجرا کرد.

طبق رسم همیشگی کنسرت‌های یزدانی پخش یک انیمیشن تصویری از ترانه های اجرا شده توسط این خواننده آغازگر کنسرت بود که با معرفی میلاد عدل، مازیار احمدپور، محمد خرمی نژاد، شهروز بردوده و آرش زمانیان به عنوان نوازندگان و ورود تک تک آنها روی صحنه ادامه پیدا کرد.

« عشق پست مدرن» اولین قطعه ای بود که توسط این خواننده در میان استقبال قابل توجه مخاطبان اجرا شد.

یزدانی بعد از اجرای این قطعه ضمن سلام و احوالپرسی های خاص خود با تماشاگران گفت: از حضور همه شما در این کنسرت صمیمانه قدردانی می کنم چرا که این شماها هستید که باعث می‌شوید ما در اینجا حضور داشته باشیم. البته ما در این چند مدت به خاطر اینکه درگیر تورهای شهرستانی و جشنواره فیلم فجر بودیم نتوانستیم قطعات جدید زیادی را برای اجرای زنده آماده کنیم بنابراین امشب ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم جدید میزبان شما با اجرای آثار قبلی خواهیم بود.

«کجا گمت کردم»، «چای»، «مهتاب تو فانوس» از جمله قطعات دیگری بود که بعد از اجرای قطعه «عشق پست مدرن» اجرا شد. اجرای تکنوازی ساکسیفون ایمان جعفری از نکات جالب توجه این قطعات بود که مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفت. این در حالی است که یزدانی در انتهای تراک «مهتاب تو فانوس» از یغما گلرویی، اندیشه فولادوند، هانیه ترکمان و ترانه سرایان کارهایش تقدیر کرد.

یزدانی قبل از اجرای قطعه «نقش اول» خطاب به تماشاگران گفت: این ترانه از جمله ترانه هایی است که همیشه به من انرژی عجیبی می داد و کاری می کند که من ساز به دست شوم و با گیتارم این کارها را اجرا کنم.

ترانه های « طهران، تهران»، «آدم یه جاهایی رو مجبوره» نیز از جمله قطعات دیگری بودند که یزدانی قبل از انتهای بخش اول کنسرت خود آن را اجرا کرد.

علی اوجی تهیه کننده و مدیر برنامه های رضا یزدانی هم در طول استراحتی که گروه داشت روی صحنه آمد و از برگزارکنندگان این کنسرت و دست‌اندرکاران بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر تقدیر کرد و گفت: روزهای 11 و 22 اسفند ماه با اجرای قطعات بیشتری از آلبوم «ساعت ها خوابن» در خدمت شما تماشاگران خواهیم بود ضمن اینکه از این فرصت استفاده می کنم و از شما می خواهم تا عضو کانون هواداران رضا یزدانی شوید و با برنامه های جدید ما آشنا شوید.

اجرای تراک «بلا تکلیف » به افتخار بهروز پایگان ترانه سرای این قطعه، «نوستالژی»، «تهران گردی»، « ادامه بده»، «نوار» و میکس قطعات «حرف های بی مخاطب » و «کی فکرشو می‌کرد» در قالب یک آهنگ از جمله قطعاتی بود که یزدانی در بخش دوم کنسرت خود برای طرفداران اجرا کرد.

این خواننده موسیقی پاپ راک کشورمان در بخش پایانی اجرای خود ضمن اجرای ترانه «ساعت صفر» خطاب به تماشاگران گفت: بسیار خوشحالم که در این دوره از برگزاری جشنواره موسیقی فجر هم حضور پیدا کرده‌ام و امیدوارم این توفیق نصیب من شود که هر سال در این رویداد مهم حضور داشته باشم.

پایان بخش کنسرت رضا یزدانی هم اجرای قطعه همیشگی «خلیج فارس» بود که این خواننده آن را اجرا کرد که مطابق رسم پایانی کنسرت های وی، این قطعه با همراهی حاضران و به صورت ایستاده اجرا شد.

کد خبر 249734
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز