همشهری آنلاین: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته مرکزی مبلغین راهیان نور در سالن جلسات شهید باقری ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.

ادیبی

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه،سرهنگ ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور هدف از راه‌اندازی کمیته مرکزی مبلغین روحانی راهیان نور را اطمینان‌بخشی امور دینی واعتقادی در راهیان نور اعلام کرد و گفت:توقع ما این است با فعال شدن کمیته مبلغین راهیان نور،پیوند بیشتری بین مبانی فرهنگی و اعتقادی ایجاد شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اظهار کرد: کمیته مرکزی مبلغین باید در چهار حوزه جذب،ساماندهی ،آموزش و اعزام ، فعالیت خود را از سر بگیرد.

در ادامه، سردار فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از حضور حماسی مردم در یوم‌الله 22 بهمن تقدیر کرد.

سردار فضلی با اشاره به سابقه و روند طی شده حماسه راهیان نور در طی سال‌های اخیر گفت: یک نهضتی در رابطه با راهیان نور طی سال‌های اخیراتفاق افتاده است.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه گفت:باید کمیته مرکزی مبلغین راهیان نور حمایت لازم را از حضور روحانیون و مبلغین در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشته باشد. کمیته مبلغین راهیان نور در استان‌های سراسر کشور می‌بایست با هدایت عالی‌ترین مقام معنوی آن استان راه‌اندازی و هدایت شود.

در این جلسه،حجت‌الاسلام رضوانی نسب،رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه با بیان اهداف و ضرورت وجود کمیته مرکزی مبلغین راهیان نور گفت:توسط ستادهای استانی حوزه‌های علمیه، نیازهای استانها احصا شده و برنامه‌ریزی برای حمایت مورد نظر اجرایی خواهد شد و مسئولیت ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه هر استان بر عهده مدیر حوزه‌های استان است.

در این جلسه ساختار و شرح وظایف کمیته مرکزی مبلغین راهیان نور مورد بررسی قرار گرفت و مباحثی چون محتوا،تخصص ها،فعالیت های فرهنگی،خادمین و راویان روحانی به جلسات بعد موکول شد.

در ادامه این جلسه اعضا در مورد دستور کار جلسه تبادل نظر کردند.

کد خبر 249524
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز