سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسن یونس سینکی که از معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت استعفا داده بود با حکم محمد شریعتمداری دبیر ستاد تنظیم بازار شد.

سینکی دبیر ستاد تنظیم بازار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن یونس سینکی با حکم محمد شریعتمداری دبیر ستاد تنظیم بازار کشور شد. پیش از این شریعتمداری سینکی را بعنوان دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها نیز منصوب کرده بود.

اولین جلسه ستاد تنظیم بازار در دولت، هفته گذشته در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد و عمده تصمیمات گرفته شده در این خصوص مربوط به تنظیم بازار شب عید و بازگرداندن بخشی از قانون انتزاع بوده است.

این اقدام محمد شریعتمداری در انتصاب سینکی به عنوان دبیر ستاد تنظیم بازار و برگزاری جلسات این ستاد در معاونت اجرایی رئیس جمهوری می‌تواند این پیام را داشته باشد که شریعتمداری و سینکی به دنبال ایجاد سازمانی برای تنظیم بازار کشور در معاونت اجرایی ریاست جمهوری هستند.

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت اصلاحات بوده و در حال حاضر معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید است.

همچنین حسن یونس سینکی در دولت اصلاحات معاون بازرگانی داخلی شریعتمداری بوده و در دولت تدبیر و امید نیز محمدرضا نعمت‌زاده این سمت را به او داده بود اما به دلیل برخی مشکلات او از این سمت استعفا داد.

به گزارش فارس، اعضای ستاد تنظیم بازار شامل معاون اجرائی رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر دادگستری، وزیر کشور، وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر اطلاعات، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق اصناف است.

کد خبر 249264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز