همشهری آنلاین: ۲۲۲ نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در دفاع از موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

این بیانیه که خبرگزاری مجلس آن را منتشر کرده به شرح زیر است:

«مواضع انقلابی و شجاعانه رییس مجلس شورای اسلامی نشان داد که علیرغم بعضی از تغییر تاکتیک‌ها ندای انقلاب اسلامی همچنان در جهان تک قطبی زورگو طنین انداز است.

سخنان ضد استکباری رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن قانون اساسی تونس پیام توده‌های رنج کشیده از جهان خواران از ستمگری بود که همه چشم امیدشان به نمایندگان انقلاب است و ترک جلسه توسط هیات نمایندگی آمریکا نشان داد که سردمداران این نظام استکباری تا چه میزان کم ظرفیت و ناتوان در مواضع خویش هستند.

با الطاف الهی مردم شهیدپرور و فرزندان خمینی(ره) و پیروان خامنه‌ای در روز 22 بهمن نشان خواهند داد که انقلاب اسلامی همچنان طوفنده کاخ سفید را به لرزه در خواهد آورد و شعار مرگ بر آمریکای شان در آفاق هستی خواهد پیچید و نشان خواهند داد که سازشکاران هرگز قهرمان ملت ایران نخواهد شد و همانگونه که مقام معظم رهبری امروز صبح فرمودند سازش با مستکبران به هیچ جا نخواهد رسید.

ما نمایندگان سپاس و حمایت از جناب آقای دکتر لاریجانی و مواضع بر حق ایشان را اعلام کرده و توفیق ایشان و سایر مسوولان نظام اسلامی را در رسانیدن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان مسئلت داریم.»

کد خبر 248774
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز