همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: سال آینده مدل جدید هواپیمای جنگی ایرانی ساغر را به پرواز درخواهیم آورد.

برخور

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، روز پنجشنبه در حاشیه نخستین یادواره سرلشکر شهیدسید علیرضا یاسینی در بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی با اتکا به دانش بومی و جوانان فرهیخته با تجهیزات به روز فنی از حریم هوایی جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی امروز در منطقه به اندازه‌ای قدرتمند است که حافظ حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کشور و ابرقدرتی حتی فکر تجاوز به آسمان نیلگون جمهوری اسلامی را به ذهنش راه نمی‌دهد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی افتخار دارد که با اتکا به دانش بومی و جوانان برومند، تجهیزات فنی خود را مانند هواپیما و اطلاعات و امکانات متعلق به این حوزه را به روز نگه دارد.

برخور اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در حالی که هنوز مشغول جنگیدن بودیم برای ارتقای تجهیزات و خودکفایی امکانات خود را آماده می کردیم و با دانش فنی بومی به روز شده روز به روز توانمندی خود را دراین زمینه افزایش دادیم.

وی بیان کرد: تجهیزات هوایی ما امروز با اتکا به دانش فنی بومی به روز شده و امروز تجهیزات ما در دنیا به اندازه کافی از علم روز بهره مند است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ارتباط با رونمایی از هواپیماهای جنگی جدید گفت: اگر خدا بخواهد برای سال آینده مدل جدید هواپیمای ساغر را به پرواز درخواهیم آورد.

کد خبر 248609
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز