مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

شهرداران جدید پنج منطقه ازمناطق 22گانه شهرداری تهران طی احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار تهران، منصوب شدند.

به گزارش سما، با حکم شهردار تهران علی کفایی نژاد به سمت شهردار منطقه 20 ، مهندس نادر کرمی به سمت شهردار منطقه 12، مهندس علیرضا جعفری به سمت شهردار منطقه 13، رضا سترگ به سمت شهردار منطقه 10 و مهندس سیدامیرعباس بهاری به سمت شهردار منطقه 19منصوب شدند.

در حکم دکترمحمد باقر قالیباف  خطاب به شهرداران جدید این مناطق آمده است: انتظار دارم در دوره جدید خدمت در شهرداری تهران تحولاتی ملموس در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری رخ دهد و با روحیه ای جهادی - علمی  و با تلاش و مجاهدت ، پشتکار و سختکوشی ، درایت و ابتکار ، دقت و سرعت و نظم و انضباط، زندگی شایسته و برازنده شهروندان عزیز تهرانی رقم خورد.

شهردار تهران در ادامه این احکام تاکید کرد: جوهره شهروندمداری شامل کرامت انسانی ، توجه و اعتماد به مردم ، بسط مشارکت همه جانبه آنان در ارتقا و اعتلای ابعاد زندگی بر اساس مبنای دینی ، ملی ، انقلابی و فرهنگی ما و بهره گیری درست از سرمایه های انسانی و اجتماعی است.

برای تحقق این امر که به تحقق شهر سالم با همه ابعاد آن می انجامد و همچنین کاهش فقر ، فاصله طبقاتی، گسستهای اجتماعی و سایر آسیبهای زندگی شهری را در پی دارد، به درک عمیق از مسائل اجتماعی ، فرصت سازی و فرصت شناسی ، جستجوی منابع نو و درآمدی پایدار و گسترش فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی نیاز است.

با عنایت به این موضوع ، رویکرد منطقه گرایی شهرداری تهران در سطح مناطق، باید به صورت محله گرایی پیگیری شود و بر محور آن هویت بخشی به محلات شکل گیرد و از طریق آن همه امور به نحو احسن با بهره وری بالا و مصرف بهینه منابع و کاهش هزینه های غیر ضروری و ساماندهی همه جانبه امور پیش رود.

از خداوند تبارک و تعالی توفیقات روز افزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در خدمت به آحاد ملت عظیم الشان خواستارم.

دکتر قالیباف همچنین از زحمات و تلاش های خالصانه مهندس عباس قدیری در طول دوره خدمت شان در شهرداری منطقه 13 تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 2484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز