جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم‌ مقام سازمان میراث فرهنگی گفت؛ اگر از من دعوت شوم به سر کارم باز می‌گردم من قهر نکرده‌ام.

مهدی حجت

رئیس‌جمهور پنجشنبه 10 بهمن استعفای محمدعلی نجفی را از سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پذیرفت و مسعود سلطانی‌فر را به ریاست این سازمان منصوب کرد. سپس مهدی حجت - قائم‌مقام و معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری - طبق آنچه قبلا هم گفته بود، همراه نجفی این سازمان را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، حجت بعدازظهر امروز (جمعه، 11 بهمن‌ماه) با اشاره به این‌که وسایل خود را از سازمان میراث فرهنگی جمع کرده است، درباره‌ی ادامه‌ کارش در این سازمان اظهار کرد: اگر از من دعوت شود و شرایط سازمان به‌نحوی باشد که بتوانم در آن ادامه‌ی کار دهم، این کار را خواهم کرد، چون من سرباز هستم و با میراث فرهنگی قهر نکرده‌ام.

وی با بیان این‌که نحوه‌ تغییر و تحولاتی که در سازمان رخ داد، شرایط مطلوبی نداشت، ادامه داد: باید زمینه و شرایط را برای این تغییر و تحولات فراهم می‌کردند.

او که امروز در حاشیه‌ی مراسم نخستین سالگرد درگذشت دکتر حسن حبیبی سخن می‌گفت، در پاسخ به این پرسش که آیا شما از مسئولیت خود در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استعفا کرده‌اید؟ گفت: من وسایلم را از سازمان میراث فرهنگی جمع کردم؛ اما همان‌طور که گفتم، اگر میراث فرهنگی در شرایطی باشد که بتوان در آن ادامه‌ کار داد، به فعالیتم ادامه می‌دهم.

کد خبر 247788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز