همشهری‌آنلاین: فروش اینترنتی بلیت‌های بیست‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از سه‌شنبه هشتم بهمن در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

music

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، بلیت‌های این دوره از جشنواره به صورت گیشه‌ای و اینترنتی قابل فروش است.

بر این اساس فروش اینترنتی از فردا سه شنبه 8 بهمن ماه از طریق سایت www.iranconcert.com و از چهارشنبه 9 بهمن ماه همزمان با فروش اینترنتی از طریق گیشه‌های ققنوس‎، پاز، پرشیا،دارینوش، نگین و کافه کهن، شهر کتاب کرج و شهر کتاب البرز به فروش می‌رسد.

محمدحسین توتونچیان ‎مدیر سایت ایران کنسرت در باره نحوه خرید بلیتها به صورت اینترنتی گفت: برای اولین بار برای خرید نیاز به عضویت در سایت و داشتن یوزر و پسورد نیست بر این اساس تصویری از جدول اجراها هست و هر علاقمندی با کلیک روی یکی از خانه‌های جدول می‌تواند به قسمت مربوط به اطلاعات و فروش بلیط همان اجرا وارد و بلیت مورد نظر خود را خریداری کند.

وی ادامه داد:کسانی که دسترسی به پرینتر ندارند می‌توانند در اسرع وقت بلیت خود را خریداری و با دریافت کد بلیت که از طریق ایران کنسرت برایشان پیامک می‌شود در هر زمان با وارد کردن این کد در سایت ایران کنسرت اقدام به پرینت بلیت نمایند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می​شود.

کد خبر 247446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز