گروه اقتصادی: بازهم مشکلات اجرایی دامنگیر ارائه سبد کالایی شد تا وعده مسئولان برای عرضه نخستین سبد از امروز اجرایی نشود.

محمود ملکوتی‌خواه، رئیس امور بودجه تولید و بازرگانی معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان اینکه شیوه و زمان توزیع سبد کالا برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و اعتبار آن تخصیص یافته است در مورد زمان توزیع نخستین سبد به فارس گفت: زمان اجرا و شیوه توزیع طبق مصوبه دولت برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این وزارتخانه باید زمان آن را اعلام کند.

این در حالی است که ابراهیم طلایی، مدیرعامل تعاونی‌های مصرف استان تهران گفت: تزریق کالا به تعاونی‌های مصرف محلی آغاز شده است. اما مشکلات مختلفی ازجمله بحث هماهنگ کردن کارت‌های سرپرستان خانوار که مربوط به بانک‌های مختلف است، وجود دارد. همچنین یک مقام مسئول در معاونت برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری برتوزیع نشدن نخستین سبد کالایی از امروز خبر داده و اعلام کرده است، سامانه الکترونیکی سبد کالا هنوز آماده انجام این کار نیست.

این در حالی است که ناصر حکیمی، مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی از آماده بودن سامانه پایانه‌های فروشگاهی برای توزیع سبد کالایی خبر داده و به تسنیم گفت: مراحل فعال‌سازی‌ پایانه‌های فروشگاهی برای ارائه سبد کالایی به‌صورت متمرکز انجام شده و هیچ مشکلی در نظام بانکی وجود ندارد.

کد خبر 246530
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز