همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به مشهد به صورت سرزده از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد و نحوه خدمات دهی به مسافران بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، ˈعباس آخوندیˈ ظهر پنجشنبه در ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور در بین مسافران پروازهای داخلی با آنان گفت و گو کرد و محدودیت ها و مسائل آنان را شنید.

وی همچنین به سالن پروازهای خارجی رفت و در آنجا درد دل های مردم را دریافت کرد و سپس از نزدیک روند اجرای طرح توسعه فرودگاه مشهد و میزان پیشرفت آن را مورد بازدید قرار داد.

وی همچنین از بخش های دیگر از جمله برج مراقبت فرودگاه ، تجهیزات و امکانات آن نیز دیدن کرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در این فرودگاه از توان و سرمایه گذاری بخش خصوصی بخوبی استفاده شده است.

آخوندی افزود: از این ظرفیت هم در زمینه تجهیز فرودگاه و هم برای ایجاد پارکینگ طبقاتی و نیز توسعه بخش های مختلف بخوبی بهره گرفته شده است.

وی اظهار داشت: این فرودگاه با توجه به حجم جابه جایی هشت میلیون مسافر در سال نیاز به پشتیبانی های شهری بسیاری زیادی دارد و ایجاد پارکینک برای این فرودگاه خیلی مهم است ضمن آنکه خوشبختانه اجرای خط مترو از فرودگاه به درون شهر هم در حال اجرا است.

وی بیان کرد: امیدوارم در این زمینه ارتباط فرودگاه به مترو به صورت مستقیم از داخل پایانه به ایستگاه مترو برقرار شود که مسافران نیاز به خروج از فرودگاه برای ورود به مشهد نداشته باشند.

وی در زمینه بحث جا به جایی فرودگاه مشهد گفت : این امر کاری بسیار سنگین با سرمایه گذاری کلان و گرانی خواهد بود و نباید اصلا مطرح شود که توقع ایجاد کند آن هم موضوعی که احتمال اجرای آن بسیار ضعیف است.

کد خبر 246116
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز