همشهری آنلاین: سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده با معرفی تازه‌ترین آلبومش با نام "شادی تو" که با آهنگسازی محمد سریر آماده انتشار است از حضور در جشنواره موسیقی فجر هم خبر داد.

سامان احتشامی

سامان احتشامی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: "شادی تو" عنوان تازه‌ترین آلبوم من در مقام نوازنده پیانو و سازهای کوبه ای است که استاد محمد سریر به عنوان آهنگساز در آن حضور دارد.

وی افزود: این آلبوم موسیقی که ضبط آن توسط بهنام شهرکی در استودیو پارت انجام گرفته است متشکل از 8 قطعه بر اساس ملودی‌های نوستالژیک، قدیمی، عروسی، تولد و تصنیف "هر که دل آرام دید" خواهد بود که با تنظیمی جدید برای علاقه مندان موسیقی ارائه شده است. هم اکنون این آلبوم برای دریافت مجوز انتشار به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال شده تا به محض صدور مجوز در بازار موسیقی منتشر شود.

این نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان همچنین به برگزاری یک کنسرت در قالب برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: این کنسرت با همراهی بابک شهرکی در قالب یک دوئت پیانو و ویولن برگزار می شود که در آن قطعات متفاوتی برای علاقه مندان موسیقی عرضه خواهد شد.

احتشامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تدارک یک آلبوم موسیقی لری خبر داد و افزود: در این آلبوم نغمات آشنای موسیقی لرستان با هنرمندی استاد علیپور که از بهترین نوازندگان لرستان است و تسلط کاملی هم بر ردیف موسیقی ایرانی دارد با تنظیم‌های جدید برای مخاطبان موسیقی ارائه خواهد شد. این در حالی است که در این آلبوم من به همراه استاد علیپور نوازندگی قطعات را به عهده داریم.

وی در پایان درباره آلبوم‌های "ملودیکا" و "ملودی کافه" نیز خاطرنشان کرد: بعد از استقبالی که از ساز ملودیکا در کنسرت‌هایم شد تصمیم گرفتم آلبومی را با همین نام تولید کنم که خوشبختانه این کار انجام گرفت و هم اکنون مشغول ضبط دومین آلبوم برای این ساز هستیم که "ملودی کافه" نام دارد. این آلبوم از مجموعه قطعاتی تشکیل شده که هم حالتی نوستالژیک برای مخاطب داشته باشد و هم حس در کافه بودن و طعم قهوه و نسکافه را زیر زبان شنونده تداعی کند.

کد خبر 245797
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز