ماه گذشته، سیده‌زینب حسینی از پاکدشت، به‌عنوان اولین خبرنگار برتر چهارمین دوره‌ی طرح انتخاب خبرنگار برتر دوچرخه برگزیده شد، اما رقابت بین هشت خبرنگار افتخاری‌ای که پیش از این دوبار خبرنگار ماه شده بودند تا دقیقه‌ی ۹۰ ادامه پیدا کرد و به وقت اضافه و ضربه‌های پنالتی کشید!

این‌چنین بود که پنج نفر از این هشت‌نفر در ضربه‌های پنالتی، موفق شدند به جمع خبرنگارهای برتر این دوره اضافه شوند و در نهایت، پرونده‌ی چهارمین دوره‌ی خبرنگار برتر دوچرخه با شش خبرنگار برتر بسته شد. با این پنج خبرنگار برتر دقیقه‌ی نودی هم آشنا شوید!

* * *

زهرا فیض‌الهی از قزوین برای شعرهایش. به‌خاطر بهره‌گیری از حس‌های شخصی در سرودن و تلاش برای اثرگذاری عاطفی بر مخاطب.

مرضیه اعتباری از بوشهر برای مطلب‌های محیط‌ زیستی. تلاش و پیگیری برای نوشتن مطالب تازه، انتخاب سوژه‌های متنوع، استفاده از منابع مختلف و پیشرفت در نگارش مطلب‌ها، امتیاز کار اوست.

مرضیه کاظم‌پور از پاکدشت برای داستان‌هایش. رعایت اصول داستان‌نویسی کلاسیک و پیگیری اصلاح آثار و پیشرفت در کارها، باعث شد او به این عنوان دست یابد.

غزل محمدی از تهران برای داستان‌هایش. به‌خاطر دوری از کلیشه‌های معمول در داستان‌نویسی و نگاه متفاوت در پرداختن به موضوع‌ها.

زهرا نورانی از تهران برای شعرهایش. به‌دلیل ارتباط مستمر با دوچرخه برای اطلاع‌ از نقاط ضعف شعرها، تصحیح و بازنویسی و پیشرفت در رعایت اصول و مبانی شعر.

 

همشهری، هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۲۸

نشان‌های امسال را لاله ضیایی تصویرگری کرده است.

کد خبر 245491
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز