همشهری آنلاین: دبیرخانه جشنواره عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" در اطلاعیه ای اعلام کرد به منظور تسهیل و مساعدت با عکاسان در به ثبت رساندن عکس، هماهنگی های لازم را برای عکاسی از شعب تأمین اجتماعی انجام داده است.

به گزارش همشهری آنلاین، در اطلاعیه جشنواره عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" آمده است: با هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی و با توجه به بررسی های صورت گرفته و همچنین درخواست هنرمندان، توافقی برای عکاسی از شعب شهر تهران صورت پذیرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تمامی هنرمندان عکاس علاقمند جهت دریافت معرفی نامه و اطلاعات درخصوص جشنواره می‌بایست با دبیرخانه به شماره های 6 و 88665525 تماس بگیرند و یا به آدرس تهران، خیابان آفریقا، چهارراه جهان کودک، کوچه کمان شماره 25 مراجعه کنند.

این دبیرخانه اعلام داشته که با توجه به بازه زمانی محدود مجوز، عکاسان می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه که از سوی دبیرخانه صادر شده باشد، از تاریخ 15 الی 22 دی ماه سال جاری در شعب 11، 18 و 25 تهران نسبت به ثبت عکس اقدام نمایند.

همچنین عکاسان استان های مختلف کشور نیز جهت دریافت معرفی نامه به اداره کل روابط عمومی شهر مورد نظر خود مراجعه کنند.

حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و عکاسان می‌بایست طبق موضوع های اعلام شده در فراخوان، عکس های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری اول بهمن ماه 1392 به پست الکترونیکی photo@tamin.ir ارسال کنند.

علاقمندان جهت مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 244664
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز